Aktuality
Výzva k předložení informací o nejdůležitějších úspěších Evropského roku mládeže 2022
Evropská komise chystá sdělení o přehledu nejdůležitějších úspěchů Evropského roku mládeže 2022.
Představujeme vám Koncepce revize vzdělávacích oblastí
Koncepce byly vytvořeny jako podklad pro budoucí aktualizaci a inovaci RVP ZV. Členové pracovních skupin při jejich přípravě vycházeli ze zadání od koncepční pracovní skupiny.
Cedefop vizualizuje aspekty odborného vzdělávání v EU
Charakteristiky odborného vzdělávání v EU a jejích státech rozpracovává interaktivní nástroj Cedefopu. Uživatelé mají na výběr ze čtyřicítky ukazatelů a možnost srovnávat mezi zeměmi. V čem vyniká, a v čem naopak zaostává Česká republika?
Evropská politika odborného vzdělávání v interaktivním nástroji
Nový nástroj Cedefopu vizualizuje pokrok EU a jejích členských států směrem k cílům souvisejícím s odborným vzděláváním. Jak si v tomto ohledu stojí Česká republika?
Nabízíme pomoc při úpravách školních vzdělávacích programů
Chystáte se na úpravy ŠVP v digitální oblasti? Můžete zdarma využívat individuální konzultace s našimi odborníky.
DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi
Vydáváme publikaci Michala Černého věnovanou kompetenčnímu rámci DigCompEdu. Naleznete zde přehledný výklad tohoto rámce a inspiraci pro rozvoj digitálních kompetencí učitelů.
Ivo Jupa: Díky zkušenostem jsme měli náskok
Již rok pomáháme učitelům a ředitelům škol se začleňováním ukrajinských dětí a žáků do výuky.
Jak na terminologii evropské politiky vzdělávání
Cedefop aktualizoval glosář terminologie evropské politiky vzdělávání a odborné přípravy.
DIGI roadshow pro učitele prvního stupně základních škol
Jak na zavádění nové informatiky a digitálních kompetencí? Přijďte si o tom s námi popovídat v úterý 21. března na krajské pracoviště NPI ČR.
Český tým dovezl z Tchaj-wanu zlatou medaili
V mezinárodní soutěži studentů Taiwan International Science Fair byla oceněna zlatou medailí práce Pavla Kletečky Aplikace technické analýzy na akciový trh. Gratulujeme!
Živě: Informatické myšlení na prvním stupni základní školy
V živě streamované debatě u kulatého stolu se budeme zabývat tím, co si lze představit pod pojmem informatické myšlení, jak souvisí s výukou nové informatiky a jak ho můžeme konkrétně rozvíjet.
Analýza: Připravenost základních škol a gymnázií na výuku podle revidovaného RVP
Zveřejňujeme výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na zavádění změn v oblasti nové informatiky a digitálních kompetencí na základních školách a gymnáziích.
Strana 11 z 32