Aktuality
Odhalování budoucích trendů Skills Intelligence
Které dovednosti budou v budoucnosti nejžádanější? To a mnohé další lze zjistit z projekcí budoucích kvalifikačních potřeb od Cedefopu. Jaké indikátory lze v projekcích sledovat a jak si v nich stojí Česká republika?
Odhalování budoucích trendů zaměstnanosti a dovedností: Skills Intelligence
Které dovednosti budou v budoucnosti nejžádanější? To a mnohé další lze zjistit z projekcí budoucích kvalifikačních potřeb od Cedefopu. Jaké indikátory lze v projekcích sledovat a jak si v nich stojí Česká republika?
Zveme vás do světa digitálních kompetencí a informatiky
Učíte na prvním nebo druhém stupni ZŠ? Vedete školu? Jste školní ICT metodik? Přijďte mezi nás 9. října na libereckou konferenci Educa, zaměřenou na výuku informatiky a rozvoj digitálních kompetencí.
Poznatky o dovednostech pracovníků EU v průzkumu
Evropský průzkum dovedností a pracovních míst představuje cenný nástroj pro plánování a rozvoj odborného vzdělávání a přípravy pracovníků v Evropě. Zjištění jsou k dispozici v několika podobách, včetně interaktivního online nástroje.
Ukončení sběru dat ve výzkumu PIAAC
Na konci července byl v České republice úspěšně ukončen sběr dat v Mezinárodním výzkumu dospělých PIAAC. Do výzkumu se zapojilo více než 5 000 respondentů.
Metodická podpora ve vzdělávání k toleranci a humanitě
Zveme vás na vzdělávací program prezentující didaktické metody výuky o tématech tolerance, humanity a prevence extremismu a antisemitismu. Akce se bude konat 24. října v Praze.
Jak digitalizace a ekologizace změní stavebnictví?
Stavebnictví stojí před výzvami spojenými s digitální a zelenou transformací ekonomiky. Od pracovníků v odvětví budou vyžadovány dovednosti v oblasti ovládání digitálních technologií, ale i znalost udržitelných postupů.
Dovednosti pro život: Digitální gramotnost je základ
Jak pomoci dospělým s rozvojem jejich digitálních dovedností? To ve videu přibližují organizace Czechitas a Moudrá Sovička.
DIGI roadshow pro učitele základních a středních škol
Proč je důležité rozvíjet digitální kompetence napříč obory? Jak tyto kompetence souvisejí a nesouvisejí s informatikou? Odpovědi na tyto a další otázky dostanete na setkání 26. září v krajských pobočkách NPI ČR.
Pozvánka: Jak motivovat dospělé ke vzdělávání v Pardubickém kraji
Co udělat pro to, aby se dospělí více účastnili dalšího vzdělávání a celoživotního učení? Přijďte se inspirovat a diskutovat 15. září do Pardubic.
Pokusné ověřování Proměna výuky dějin 20. století potrvá do konce roku
Cílem projektu je ověřit moderní a efektivní metody výuky dějepisu. Na pokusné ověřování naváže podle plánu fáze vyhodnocení. MŠMT současně pověřilo NPI ČR přípravou návrhu rozšíření využití poznatků z projektu do praxe.
Zapojme všechny – Umělá inteligence ve vzdělávání (chatboty a další nástroje)
V novém podcastu hovoří Karel Klatovský, manažer vzdělávacích programů, o tom, jak umělá inteligence proměňuje současné vzdělávání a jak softwarový program chatbot využívá umělou inteligenci k interakci s lidmi pomocí přirozeného jazyka.
Strana 7 z 32