Nabídka práce
UX/UI Designér/ka do týmu Design & Digital
Do našeho týmu Design & Digital hledáme UX/UI designérku nebo designéra se zápalem pro vzdělávání a design služeb. Hledáme někoho, kdo zvládne navrhovat webové aplikace pro české učitele, učitelky, ředitele a ředitelky a nebojí se velkých projektů, které mají strategické dopady na český vzdělávací systém.
Projektový manažer/ka oddělení komunikace
Jsme Národní pedagogický institut – pomáháme školám připravit děti na svět, který tady bude za dvacet nebo třicet let. Jsme inovativní organizace, která poskytuje svým zaměstnancům prostor pro iniciativu a profesní růst.
Autor/Lektor digi kurzů
Do našeho týmu v projektu podporujícím digitální vzdělávání v ZŠ/SŠ (Národní plán obnovy 3.1 NPI ČR) hledáme autory a zároveň lektory napříč ČR.
Vedoucí IT oddělení
Národní pedagogický institut České republiky( NPI ČR ) připravuje a nabízí přednášky, kurzy a semináře pro další vzdělávání učitelů. V současné době vyhlašujeme výběrové řízení na uvedenou pozici.
METODIK PRO VZDĚLÁVÁNÍ, pracoviště Ostrava
Do našeho týmu na krajském pracovišti Ostrava hledáme kolegu/kolegyni se zkušenostmi a znalostmi v oblasti školství v Moravskoslezském kraji na pozici metodika pro vzdělávání.
SUPER(WO)MAN INFORMATIKY
Národní pedagogický institut v rámci projektu NPO 3.1 DIGI hledá do svého týmu Garanty informatiky pro tyto stupně vzdělávání – základní vzdělávání, gymnázia, střední odborné školy.
Odborný pracovník do týmu Společné vzdělávání
Do týmu Společného vzdělávání hledáme nového/u kolegu/yni na zajištění odborné a metodické podpory pedagogickým pracovníkům škol při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí heterogenní třídy.
Didaktik pro vzdělávací obor fyzika pro základní a střední vzdělávání
Do týmu Kurikula všeobecného vzdělávání hledáme nového/ou kolegu/yni se zaměřením na fyziku.
Didaktik vzdělávacího oboru Informatika a komunikační technologie pro střední vzdělávání
Do týmu Kurikula všeobecného vzdělávání hledáme nového/ou kolegu/yni se zaměžením na informatiku.