Aktuality
YouTube účet NPI ČR byl napaden
Ve čtvrtek 14. října byl napaden YouTube účet NPI ČR a je nyní nedostupný.
Zapojte se i letos do Evropského týdne programování
Code Week (Evropský týden programování) je iniciativa, jejímž cílem je zábavným a aktivním způsobem přiblížit programování a digitální gramotnost každému člověku.
Cedefop – analýza a srovnání odborných kvalifikací
Odborné kvalifikace by měly být na národní i místní úrovni relevantní a přitom umožňovat mezinárodní srovnání. Metodám analýzy a srovnávání odborných kvalifikací se věnuje stručná zpráva Cedefopu.
Přihlaste se do hackathonu zaměřeného na využití chytrých telefonů ve škole
Digital Education Hack (DigiEduHack) je hackathon zaměřený na inovace ve vzdělávání. Letos proběhne 9. a 10. listopadu jako Smartphone: Škola v kapse.
Zveme vás na konferenci k revizi RVP ZV za účasti ministra školství Roberta Plagy
Konference se uskuteční 19. října, má za cíl zahájit veřejnou diskusi k Hlavním směrům revize RVP ZV.
Záznam online debaty s dotazy diváků – první zkušenosti z doučování
29. září se uskutečnila online debata k uplynulým prvním týdnům Národního plánu doučování. Debata se dotkla všech témat vztahujících se k doučování.
Zapojme všechny – Jak děti vhodně seznámit s problematikou smrti
Jak ve škole hovořit o problematice smrti? Jak pomoci dětem, pokud taková situace nastane u nich doma nebo ve škole? Lze nějak s tímto tématem pracovat v podobě prevence?
Vyhlašujeme třináctý ročník Národní ceny kariérového poradenství
Cílem soutěže je podpořit rozvoj kariérového poradenství a vzdělávání, sbírat příklady dobré praxe a inspirovat kariérové poradce v České republice i v Evropě v jejich práci.
Jaké možnosti dalšího vzdělávání mohou získat školy zapojené do projektu APIV B
Z pravidelných evaluací projektu vyplývá, že největší praktický přínos pro práci učitelů a ředitelů škol mají individuální setkání s mentory a kouči.
Cedefop vyhlašuje již šestý ročník fotografické soutěže o odborném vzdělávání
Cílem soutěže #CedefopPhotoAward je zviditelnit odborné vzdělávání a dát možnost žákům, studentům i dospělým ukázat jejich talent a užít si trochu zábavy po náročné koronavirové pandemii.
Nástroj pro ověřování jazykových kompetencí v češtině u žáků s odlišným mateřským jazykem
Projekt APIV A nabízí v současné době pedagogickým pracovníkům základních škol dva nástroje pro identifikaci úrovně osvojení češtiny u žáka s odlišným mateřským jazykem a jeho potřeb v oblasti češtiny.
Zapojme všechny – Jak efektivně řešit výchovné obtíže ve třídě
Jak zvládat nevhodné chování ve třídě? Jak tyto problémy řešit, na koho se případně obrátit a co se v takových situacích osvědčilo?