Aktuality
Pomoc ukrajinským dětem. Informace pro školy
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy připravilo doporučení pro práci se školními kolektivy a kontakty na odborníky, kteří mohou pomoci, v souvislosti s ruskou agresí vůči Ukrajině.
Digitální technologie ve výuce – praktické využití ve školách
NPI ČR Pardubice pořádá dvoudenní online konferenci s cílem podpořit vnímání digitálních kompetencí v revidovaných rámcových vzdělávacích programech jako průřezové součásti každého oboru vzdělávání a nabídnout konkrétní náměty k jejich ukotvení do ŠVP.
Záznam konference: Představení závěrů veřejné diskuze k Hlavním směrům revize RVP ZV
V úterý 8. února 2022 proběhla online konference shrnující dílčí závěry diskuze k Hlavním směrům revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Záznam debaty: Proč začít s ICT revizemi již nyní
Účastníci živě streamované debaty se věnovali tématům, která v současné době zajímají ředitele a učitele základních škol v souvislosti se zaváděním revidovaných rámcových vzdělávacích programů.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Vzdělávací programy a webináře
Lidé NPI ČRMgr. Tereza Halouzková, MBAJiž několik let u nás působí jako vedoucí projektové kanceláře pro řízení projektů ESIF. Je zapojená také v projektu P-AP jako odborná garantka a konzultantka či jako expertka v projektu EQAVET, který je zaměřen na kvalitu odborného vzdělávání. Zkrátka, v NPI ČR platí jasná rovnice: projektové řízení = Tereza Halouzková. ![]() |
Multimediální obsah
Informatické myšlení na 1. stupniHosté kulatého stolu odpovídají na otázky, které se „točí“ kolem pojmu informatické myšlení. Dozvíte se, co si pod tímto pojmem můžete představit, jak souvisí s výukou nové informatiky a jak konkrétně se rozvoj informatického myšlení promítá do výuky na 1. stupni. |
Videa |