Aktuality
Zveme vás do světa digitálních kompetencí a informatiky
Učíte na prvním nebo druhém stupni ZŠ? Vedete školu? Jste školní ICT metodik? Přijďte mezi nás 9. října na libereckou konferenci Educa, zaměřenou na výuku informatiky a rozvoj digitálních kompetencí.
Ukončení sběru dat ve výzkumu PIAAC
Na konci července byl v České republice úspěšně ukončen sběr dat v Mezinárodním výzkumu dospělých PIAAC. Do výzkumu se zapojilo více než 5 000 respondentů.
DIGI roadshow pro učitele základních a středních škol
Proč je důležité rozvíjet digitální kompetence napříč obory? Jak tyto kompetence souvisejí a nesouvisejí s informatikou? Odpovědi na tyto a další otázky dostanete na setkání 26. září v krajských pobočkách NPI ČR.
Pokusné ověřování Proměna výuky dějin 20. století potrvá do konce roku
Cílem projektu je ověřit moderní a efektivní metody výuky dějepisu. Na pokusné ověřování naváže podle plánu fáze vyhodnocení. MŠMT současně pověřilo NPI ČR přípravou návrhu rozšíření využití poznatků z projektu do praxe.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujeme5. listopadu 2024, 09:00–13:30 Nezdravé hraní digitálních her dospívajícími a jeho diagnostika
17. září 2025, 9:00–12:00 První psychická pomoc aneb možnosti krizové intervence v kontextu třídy a školy
W
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Dobrou školu dělá silná vize
Jak se stát dobrým ředitelem školy? A co všechno obnáší být opravdovým pedagogickým lídrem? Ředitel NPI Ivo Jupa si na toto důležité téma povídá s Pavlem Škramlíkem, ředitelem Soukromé sportovní základní školy v Litvínově. |
Videa |