Aby se děti těšily do školy
a učitelé měli
tu nejlepší práci na světě.

 

 

header child

O Národním pedagogickém institutu České republiky

Svět kolem nás se rychle mění. Každá nová generace se musí vyrovnávat se zcela novými a doposud nepoznanými výzvami. Národní pedagogický institut České republiky tyto změny sleduje, analyzuje a přináší inovace nejen v oblasti vzdělávání dětí, ale také pedagogů a ředitelů škol. Pomáhá tak školám připravit děti na svět, který tady bude za dvacet nebo třicet let.

 

Přečíst více o NPI

 

ico vzdelavani bulb

Pomoc českým školám a ukrajinským školákům. Přehledně a na jednom místě

Národní pedagogický institut České republiky společně s Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy a dalšími partnery připravil webové stránky s metodikami, vzdělávacími materiály a informační podporou školám pro pomoc s integrací ukrajinských žáků a řešení naléhavých situací.

 

Více informací

 

Ukrajina

Naše projekty

ReferNet ČR

Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.

Číst více

Dějepis+

Chtěli bychom zlepšit způsob výuky dějin dvacátého století. V rámci projektu proto vznikají komunity učitelů dějepisu, kteří budou pilotovat nové metody výuky.

Číst více

Podpora pedagogických pracovníků pro práci s dětmi/žáky cizinci ve školách

Zajišťujeme podporu a servis pro pedagogy, kteří se věnují práci s dětmi/žáky cizinci.

Číst více

Státní těsnopisný ústav

STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín (psaní na klávesnici, obchodní korespondenci, zpracování textu na počítači, těsnopisu a stenotypistiky).

Číst více


Mgr. Richard Veleta, Ph.D.

Nejvíc si užívám spolupráci s odborníky z terénu. Jsou to často jedničky ve svém oboru, zajímaví lidé, inspirativní, podnikaví a otevření. Pro vznik kvalitních standardů NSK je zásadní, aby nám řekli, co má profesionál umět dělat a co má znát,“ říká o své práci Mgr. Richard Veleta, Ph.D., manažer tvorby standardů Národní soustavy kvalifikací.

Číst více

Multimediální obsah

Školní zahrady: Učíme se na zahradě

Martin Kříž, didaktik platformy Učíme se VENKU, představuje využití školních zahrad, význam a benefity venkovní výuky pro žáky i učitele.