Aktuality
Jaké nástroje ve výuce použít, abyste se domluvili s ukrajinskými žáky
S komunitou dobrovolníků GUG.cz jsme uspořádali online setkání DigiDay Ukrajina s praktickými tipy pro technické řešení výuky ve vícejazyčné třídě.
Vyhlašujeme výběrové řízení na pracovní pozice členů pracovních skupin pro revize RVP ZV
Národní pedagogický institut České republiky hledá pracovníky pro užší tvůrčí i širší konzultační skupiny revizí Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Vzdělávací nabídka středních a vyšších odborných škol pro školní rok 2022/2023 v ukrajinštině
Vydali jsme informace v ukrajinském jazyce o učebních a studijních oborech otevíraných v následujícím školním roce na středních a vyšších odborných školách v České republice v rozdělení podle krajů.
Začalo veřejné připomínkování Hlavních směrů revize RVP ZV
Expertní panel, ve kterém jsou zastoupeni učitelé, ředitelé, akademici a zástupci oborových asociací ve vzdělávání, připravil dokument Hlavní směry revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Vzdělávací programy a webináře
Lidé NPI ČRMgr. Tereza Halouzková, MBAJiž několik let u nás působí jako vedoucí projektové kanceláře pro řízení projektů ESIF. Je zapojená také v projektu P-AP jako odborná garantka a konzultantka či jako expertka v projektu EQAVET, který je zaměřen na kvalitu odborného vzdělávání. Zkrátka, v NPI ČR platí jasná rovnice: projektové řízení = Tereza Halouzková. ![]() |
Multimediální obsah
Informatické myšlení na 1. stupniHosté kulatého stolu odpovídají na otázky, které se „točí“ kolem pojmu informatické myšlení. Dozvíte se, co si pod tímto pojmem můžete představit, jak souvisí s výukou nové informatiky a jak konkrétně se rozvoj informatického myšlení promítá do výuky na 1. stupni. |
Videa |