Aktuality
Expertní panel Hlavních směrů revize RVP ZV zpracuje připomínky odborné veřejnosti i učitelů po sérii workshopů
Série workshopů k Hlavním směrům revize RVP ZV, které uspořádal expertní panel v průběhu listopadu a prosince, posunula diskuzi o budoucí podobě RVP ZV a celkově o vzdělávání na základních školách.
Realizace projektu APIV B byla prodloužena do konce příštího roku
Prodloužení realizace projektu do 31. 12. 2022 umožní odpovědně zpracovat nové výzvy, před kterými školy stojí, a také rozvíjet aktivity, které byly utlumeny vlivem protiepidemických opatření.
Revize ICT na základních školách jsou již v plném proudu a zájem o jejich podporu stále roste
Téměř 600 základních škol zahájilo v září letošního roku výuku v souladu s upraveným rámcovým vzdělávacím programem.
Družení naživo nyní ke zhlédnutí i ze záznamu
Národní pedagogický institut České republiky nabízí nejen vychovatelkám a vychovatelům školních družin a klubů výběr toho nezajímavějšího z oborového setkání Družení naživo, které se konalo letos v říjnu v Praze a Olomouci. Playlist videí nabízí záznamy příspěvků a prezentací.
Naše projekty
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Podpora pedagogických pracovníků pro práci s dětmi/žáky cizinci ve školách
Zajišťujeme podporu a servis pro pedagogy, kteří se věnují práci s dětmi/žáky cizinci.
Státní těsnopisný ústav
Lidé NPI ČRMgr. Richard Veleta, Ph.D.„Nejvíc si užívám spolupráci s odborníky z terénu. Jsou to často jedničky ve svém oboru, zajímaví lidé, inspirativní, podnikaví a otevření. Pro vznik kvalitních standardů NSK je zásadní, aby nám řekli, co má profesionál umět dělat a co má znát,“ říká o své práci Mgr. Richard Veleta, Ph.D., manažer tvorby standardů Národní soustavy kvalifikací. ![]() |
Multimediální obsah
Školní zahrady: Učíme se na zahraděMartin Kříž, didaktik platformy Učíme se VENKU, představuje využití školních zahrad, význam a benefity venkovní výuky pro žáky i učitele. |
VideaPodcasty |