Aktuality
Proběhla první letní škola propojování formálního a neformálního vzdělávání
V Chaloupkách se letos v srpnu sešlo 22 učitelek a učitelů ze základních i středních škol, kteří pilotovali třídenní program se zájmem načerpat inspiraci pro svou práci.
Začíná pilotní ročník Lídra školy – inovovaného programu pro vzdělávání ředitelů
Dvouleté studium vychází z excelentních tuzemských i zahraničních programů a vybaví budoucí a začínající ředitele dovednostmi, které nejvíce ovlivňují učení žáků.
Zahajujeme sběr dat Mezinárodního výzkumu dospělých PIAAC
Cílem prestižního výzkumu je zjistit, jak jsou lidé v jednotlivých zemích připraveni na výzvy současné doby, jako jsou změny na trhu práce či rostoucí využívání digitálních technologií v práci i mimo ni.
Výběrové řízení do tvůrčích týmů pro aktualizaci RVP PV
Hledáme kolegyně a kolegy do tvůrčích týmů pro aktualizaci Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Přihlásit se můžete do 18. září 2022.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Vzdělávací programy a webináře
Lidé NPI ČRMgr. Tereza Halouzková, MBAJiž několik let u nás působí jako vedoucí projektové kanceláře pro řízení projektů ESIF. Je zapojená také v projektu P-AP jako odborná garantka a konzultantka či jako expertka v projektu EQAVET, který je zaměřen na kvalitu odborného vzdělávání. Zkrátka, v NPI ČR platí jasná rovnice: projektové řízení = Tereza Halouzková. ![]() |
Multimediální obsah
Informatické myšlení na 1. stupniHosté kulatého stolu odpovídají na otázky, které se „točí“ kolem pojmu informatické myšlení. Dozvíte se, co si pod tímto pojmem můžete představit, jak souvisí s výukou nové informatiky a jak konkrétně se rozvoj informatického myšlení promítá do výuky na 1. stupni. |
Videa |