Aktuality
Startuje projekt Podpora rovných příležitostí
Hlavním cílem projektu je připravit a realizovat řešení rostoucích nerovností ve vzdělávání. Podpora ve výši dvou miliard korun z Národního plánu obnovy bude určena pro nejméně 400 škol s vyšším poměrem sociálně znevýhodněných žáků.
Zveme vás na konferenci Ostrý start 2022
Před začátkem školního roku jsme pro vás připravili sérii odborných debat o začleňování ukrajinských dětí a žáků. Představíme vám také příklady dobré praxe ze škol, které mají se žáky-cizinci bohaté zkušenosti.
Zveme vás na úvodní setkání koncepčních pracovních skupin revize RVP ZV
Představíme vám základní výstupy Hlavních směrů revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, harmonogram, role a úkoly pracovních skupin.
Jak dostat skutečné dobrodružství do výchovy mladé generace
Zástupci Národního pedagogického institutu ČR hovořili na konferenci v Senátu Parlamentu ČR o významu a pozitivním vlivu neformálního vzdělávání.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Vzdělávací programy a webináře
Lidé NPI ČRMgr. Tereza Halouzková, MBAJiž několik let u nás působí jako vedoucí projektové kanceláře pro řízení projektů ESIF. Je zapojená také v projektu P-AP jako odborná garantka a konzultantka či jako expertka v projektu EQAVET, který je zaměřen na kvalitu odborného vzdělávání. Zkrátka, v NPI ČR platí jasná rovnice: projektové řízení = Tereza Halouzková. ![]() |
Multimediální obsah
Informatické myšlení na 1. stupniHosté kulatého stolu odpovídají na otázky, které se „točí“ kolem pojmu informatické myšlení. Dozvíte se, co si pod tímto pojmem můžete představit, jak souvisí s výukou nové informatiky a jak konkrétně se rozvoj informatického myšlení promítá do výuky na 1. stupni. |
Videa |