Aktuality
Jak na digitální kompetence na základní škole? Sledujte živou debatu u kulatého stolu
Co si představit pod pojmem digitální kompetence? Jak je implementovat do výuky? Jaký přínos mají digitální kompetence pro žáky? Sledujte debatu s učiteli, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti.
Proběhla první letní škola propojování formálního a neformálního vzdělávání
V Chaloupkách se letos v srpnu sešlo 22 učitelek a učitelů ze základních i středních škol, kteří pilotovali třídenní program se zájmem načerpat inspiraci pro svou práci.
Začíná pilotní ročník Lídra školy – inovovaného programu pro vzdělávání ředitelů
Dvouleté studium vychází z excelentních tuzemských i zahraničních programů a vybaví budoucí a začínající ředitele dovednostmi, které nejvíce ovlivňují učení žáků.
Zahajujeme sběr dat Mezinárodního výzkumu dospělých PIAAC
Cílem prestižního výzkumu je zjistit, jak jsou lidé v jednotlivých zemích připraveni na výzvy současné doby, jako jsou změny na trhu práce či rostoucí využívání digitálních technologií v práci i mimo ni.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Lidé NPI ČRMgr. Hana Novotná„Statistika nuda je…“ To u nás v Národním pedagogickém institutu ČR neplatí. V rozhovoru jsme vyzpovídali vedoucí Oddělení šetření, analýz a výzkumů Hanu Novotnou, která nám prozradila, jak to s těmi analýzami a výzkumy vlastně je. ![]() |
Multimediální obsah
Dokumentární film Cesta: úspěšná integrace ukrajinských dětíDokument zachycuje příběhy základních škol v Ostravě, Karlových Varech a Chomutově a jejich úspěšné snahy o integraci dětí z Ukrajiny. |
Videa |