Aktuality
Mezinárodní konference k vícejazyčnosti už podesáté
Desátá mezinárodní konference k podpoře vícejazyčnosti proběhla online 2. prosince 2021, tentokrát pod názvem Výuka cizích jazyků – Jak dál?
Představení závěrů veřejné diskuze k Hlavním směrům revize RVP ZV
Zveme Vás na online konferenci, kterou pořádá 8. února od 15 hodin Pedagogická fakulta MU. Obsahem konference bude odborná přednáška, představení navrhovaných variant řešení klíčových otázek, které byly stanoveny expertním panelem, a diskuze s účastníky.
Proč začít s ICT revizemi již nyní?
Do živě streamované debaty jsme pozvali ředitele a metodiky ICT ze základních škol, kteří se podělí o své zkušenosti se zaváděním nové informatiky a digitálních kompetencí do výuky.
Pojeďte učit vědu do Malého Tibetu
Cílem České vědy do Tibetu je dostavba školní budovy a zahájení výuky fyziky, chemie, biologie a IT ve Spring Dales Public School v Malém Tibetu. Jsou potřeba čeští vědci nebo učitelé, kteří školu pojedou slavnostně otevřít a realizovat první výuku věd.
Naše projekty
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
Podpora pedagogických pracovníků pro práci s dětmi/žáky cizinci ve školách
Zajišťujeme podporu a servis pro pedagogy, kteří se věnují práci s dětmi/žáky cizinci.
Lidé NPI ČRMgr. Richard Veleta, Ph.D.„Nejvíc si užívám spolupráci s odborníky z terénu. Jsou to často jedničky ve svém oboru, zajímaví lidé, inspirativní, podnikaví a otevření. Pro vznik kvalitních standardů NSK je zásadní, aby nám řekli, co má profesionál umět dělat a co má znát,“ říká o své práci Mgr. Richard Veleta, Ph.D., manažer tvorby standardů Národní soustavy kvalifikací. ![]() |
Multimediální obsah
Školní zahrady: Učíme se na zahraděMartin Kříž, didaktik platformy Učíme se VENKU, představuje využití školních zahrad, význam a benefity venkovní výuky pro žáky i učitele. |
Videa |