Aktuality
Pracovníci NPI ČR představili v Senátu problematiku kurikula předškolního vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání byl tématem květnového semináře v Senátu Parlamentu České republiky.
Hledáte nové nápady a inspiraci, jak pracovat se žáky ve školní družině?
Zveme vás na celostátní seminář vychovatelek a vychovatelů školních družin a školních klubů v Praze.
Evropský týden odborných dovedností 2022
Umění do lavic – dětské umělecké aktivity
Zveme Vás na konferenci věnovanou uměleckému vzdělávání, která se koná 4. a 5. května v Galerii Středočeského kraje v Kutné Hoře. První den konference bude živě streamován.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Dějepis+
Chtěli bychom zlepšit způsob výuky dějin dvacátého století. V rámci projektu proto vznikají komunity učitelů dějepisu, kteří budou pilotovat nové metody výuky.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujeme20.02.2025 (14:00 - 18:00), 27.02.2025 (14:00 - 18:00) Webinář Problémové chování žáků
|
Lidé NPI ČRMgr. Hana Novotná„Statistika nuda je…“ To u nás v Národním pedagogickém institutu ČR neplatí. V rozhovoru jsme vyzpovídali vedoucí Oddělení šetření, analýz a výzkumů Hanu Novotnou, která nám prozradila, jak to s těmi analýzami a výzkumy vlastně je. |
Multimediální obsah
Umělá inteligence ve školeŽivě streamovaná debata u kulatého stolu – co dokáže, ale i nedokáže umělá inteligence a co nového přinese pedagogům a žákům její cílené zapojení do výuky. |
Videa |