Aktuality
Série workshopů k Hlavním směrům revize RVP ZV pokračuje v Olomouci
Tématem olomouckého workshopu 22. listopadu bude Jádrový a rozvíjející obsah vzdělávání v kontextu revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Ve druhém ročníku DigiEduHacku zvítězila aplikace Navigatiq týmu NPI ČR
Vítězná aplikace týmu #21 pomáhá učitelům organizovat a individualizovat výuku, žákům umožňuje sdílet s učiteli informace k ideálnímu pochopení probírané látky a hodnotit výuku.
První workshop k Hlavním směrům revize RVP ZV se bude věnovat klíčovým kompetencím a gramotnostem
Workshop se bude konat 19. listopadu v budově Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Účast bude možná prezenčně i online.
Ředitelé se dočkají nového kvalifikačního programu
Od školního roku 2022/23 se může stovka ředitelů škol vzdělávat v inovovaném kvalifikačním programu pro ředitele, jehož návrh připravil NPI ČR ve spolupráci s MŠMT a organizací Učitel naživo.
Naše projekty
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
Rámcové vzdělávací programy
Vzdělávací programy a webináře
Lidé NPI ČRMgr. Andrea Cibulková, MBAAndrea v NPI ČR vede odbor „Podpora žáků, poradenství a společné vzdělávání“, který v souladu s vizí MŠMT podporuje školy k utváření podmínek pro maximální naplnění potenciálu každého dítěte, žáka i studenta. ![]() |
Multimediální obsah
DigiPořad Jaroslava MaškaSpolu s našimi hosty vám nabídneme inspirativní pohledy na to, jak si poradit s digitálními kompetencemi a novou informatikou u vás ve škole. Vypravíme se na reportáž do Kyjova, Kroměříže a pražských Čakovic, nahlédneme do workshopů na konferenci DigiSeč a poradíme vám, jak se popasovat s nákupem digitálních učebních pomůcek. |
Videa |