Aktuality
Zapojme všechny – Vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Speciální pedagožka Eva Matoušková v podcastu popisuje současnou praxi ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Pavlína, studentka se zrakovým postižením, hovoří o své zkušenosti se základním, středním a vysokým školstvím.
Evropská síť Euroguidance je od 1. července součástí NPI
Euroguidance podporuje a rozvíjí spolupráci a inovace v kariérovém poradenství v Evropě. České centrum se zaměřuje na rozvoj kompetencí poradenských pracovníků. Organizuje pro ně informační a vzdělávací aktivity, konference, semináře a studijní návštěvy v zahraničí.
Interkulturní rozdíly – Mongolská komunita z pohledu školství – video
Doplnili jsme pro pedagogy video s informacemi o interkulturních rozdílech mongolské komunity s přihlédnutím k problematice školství. Mělo by vysvětlit některé odlišnosti v nazírání rodičů a žáků přicházejících do české školy z Mongolska.
Odborné vzdělávání v Evropě: vývoj očima odborníků
Které trendy se odehrávaly v odborném vzdělávání a přípravě v jednotlivých evropských zemích? A mají tendenci v příštích letech posilovat?
Naše projekty
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Podpora pedagogických pracovníků pro práci s dětmi/žáky cizinci ve školách
Zajišťujeme podporu a servis pro pedagogy, kteří se věnují práci s dětmi/žáky cizinci.
Státní těsnopisný ústav
Lidé NPI ČRMgr. Richard Veleta, Ph.D.„Nejvíc si užívám spolupráci s odborníky z terénu. Jsou to často jedničky ve svém oboru, zajímaví lidé, inspirativní, podnikaví a otevření. Pro vznik kvalitních standardů NSK je zásadní, aby nám řekli, co má profesionál umět dělat a co má znát,“ říká o své práci Mgr. Richard Veleta, Ph.D., manažer tvorby standardů Národní soustavy kvalifikací. ![]() |
Multimediální obsah
Školní zahrady: Učíme se na zahraděMartin Kříž, didaktik platformy Učíme se VENKU, představuje využití školních zahrad, význam a benefity venkovní výuky pro žáky i učitele. |
VideaPodcasty |