Vzdělávací programy
743 Výsledků hledání
22. května 2025, 9:00–15:30
Prevence syndromu vyhoření pro pedagogické pracovníky
- Mgr. Dana Forýtková
22. května 2025, 15:00–18:30
„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...
- Mgr. Daniel Janata
DV
Z
CS
22. května 2025, 9:00–16:00
Budování pozitivního třídního klimatu v heterogenní třídě
- Mgr. et Mgr. Vendula Jašková, Ph.D.
22. května 2025, 09:00–15:15
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Bc. Gabriela Švehlová
DV
Z
CS
22. května 2025, 09:00–15:00
Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
- Mgr. Iva Škaloudová
22. května 2025, 15:30–18:30
Učíme se z místa, kde žijeme - Brdy jako cíl školní exkurze
- Mgr. Pavel Žižka
22. května 2025, 16:00–19:00
O motivaci a práci se strachem u sportujících dětí
- Mgr. lic. Adam Blažej, Ph.D.
W
22. května 2025, 9:00–12:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
Z
22. května 2025, 9:00–14:30
Úvod do problematiky nadání v MŠ
- Bc. Barbora Krčková, DiS.
- Mgr. Michaela Krotká
SPN
23. května 2025, 14:00–15:30
DIGI plovárna - Nová informatika a robotika - pro 1. a 2. stupneň
- Mgr. et Mgr. Martin Mareš
CS
23. května 2025, 13:00–14:30
Startovací balíček - Digitální technologie pro 2. st. ZŠ
- Mgr. Irena Štaffová
W
Z
CS
23. května 2025, 10:00–13:00
Vzájemně se učit - Jak učit lépe a co s sebou nese jít na to badatelsky
- Mgr. Roman Kucsa
Z
26. května 2025, 16:00–18:15
Využití WordPressu pro tvorbu digitálních portfolií žáků
- Mgr. Tereza Kořínková
W
Z
CS
26. - 29.května 2025 9.00 - 18.00
Individualizace vzdělávání v mateřské škole
- Mgr. Věra Váňová Krejčová, Ph.D.
26. května 2025, 17:00–18:30
MS Teams funkce Reading assistant STEP-BY-STEP
- Mgr. Kateřina Appelová
Z
CS
Strana 12 z 31