Vzdělávací programy
745 Výsledků hledání
2. června 2025, 15:00–16:30
Digitální svět a jeho reflexe v populární hudbě
- Mgr. Vanda Vaníčková, Ph.D.
DV
Z
CS
2. června 2025, 17:00–19:00
DIGIakce: Hodinka inspirace s MINECRAFT pro učitele informatiky na 2. stupni ZŠ a sdílení škol o dětech a jejich kostičkovém světě - on-line DIGIakce
- Mgr. Tomáš Milička
Z
CS
2. června 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Digitální kompetence a nové výukové směry v zeměpisu - 2. stupeň ZŠ a gymnázia
- Mgr. Petr Polák
DV
Z
CS
2. června 2025, 16:00–19:00
Posílení interaktivního přístupu ke hře s hudbou
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
2. června 2025, 14:30–16:00
Jablko, jak ho možná (ne)znáte - využití integrované tematické výuky pro rozvoj digitální kompetence žáků na 1. stupni ZŠ
- PhDr. Hana Havlínová, Ph.D.
DV
Z
2. června 2025, 14:30–17:30
Učíme se venku - informatické myšlení na 1. stupni ZŠ
- Mgr.Ing. Andrea Tláskalová
Z
CS
3. června 2025, 09:00–16:00
Budování pozitivního třídního klimatu v heterogenní třídě
- Mgr. Bc. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
3. června 2025, 15:00–17:15
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
- Mgr. Michal Brázda
DV
Z
CS
3. června 2025, 08:15–14:15
Program pro pracovníky ŠPP a asistenty pedagoga - podpora žáků se specifickými poruchami chování
- Mgr. Eliška Pilíková
3. června 2025, 14:00–17:15
Webinář - Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky - chemie
- Mgr. et Mgr. Radim Ošmera, Ph.D.
DC
DC MV
UA
W
Z
CS
3. června 2025, 14:00–17:00
DIGIakce: Spolu DIGItálně v Nahořanech - prezenční akce (Nahořany)
- David Kalivoda
Z
CS
3. června 2025, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Nová informatika na SŠ a jak ji vyučovat?
- Mgr. Irena Štaffová
Z
CS
3. června 2025, 15:30–17:00
Rizika kybernetické bezpečnosti a jejich prevence
- Mgr. Pavel Martínek
W
Z
CS
3. června 2025, 14:00–16:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitální kompetence pro učitele MŠ
- Mgr. Tereza Vaškovská
Z
CS
3. června 2025, 14:30–16:00
Rozvoj digitálních kompetencí v přírodních vědách
- Bc. Tereza Čápová
DV
Z
CS
Strana 16 z 32