Vzdělávací programy
847 Výsledků hledání
4. února 2025, 14:00–17:00
Workshop - Konverzační aktivity ve výuce anglického jazyka
- Mgr. Roman Chovanec
4. února 2025, 14:00–17:00
Workshop - Konverzační aktivity ve výuce anglického jazyka
- Mgr. Michal Grebeň
Z
4. února 2025, 15:30–17:00
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
- Mgr. et Mgr. Martin Mareš
Z
CS
4. února 2025, 15:00–18:0
Wikipedie a její využití pro rozvoj digitální kompetence
- PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D.
W
Z
4. února 2025, 17:00–18:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Padlet, OrgPad a jak je využít
- Mgr. Markéta Emmer Illová
W
Z
4. února 2025, 18:00–19:30
Jak vést logopedickou prevenci v předškolním vzdělávání
- Mgr. Michaela Mošnová, DiS.
5. února 2025, 10:30–14:30
Konzultační seminář k didaktickému testu z AJ a jeho hodnocení ve společné části MZ
- Mgr. Jitka Kubů
5. února 2025, 9:00–16:00
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Mgr. Milena Tunkerová
5. února 2025, 08:00–12:30
Vymezování hranic pedagoga s rodiči v procesu vzdělávání.
- PhDr. Miroslav Pospíšil
5. února 2025, 09:30–13:00
Písemná práce v rámci profilové části maturitní zkoušky z anglického jazyka
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
5. února 2025, 16:00–18:15
Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
6. února 2025, 15:00–17:00
Digitální zoom: Polytechnická výchova a praktické činnosti na ZŠ i SŠ v digitálním věku
- Lektoři NPI ČR
Z
CS
Začátek - prezenční 6. 2..2025, 21. 2.2025 a další bude upřesněno
Studium pedagogiky podle § 22 odst. 1 písm. b) zákona č. 563/2004 Sb.
- Mgr. et Mgr. Vendula Jašková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Zdeňka Vaňková
- Mgr. et Mgr. Kateřina Kolářová
bude upřesněno, 9:00–16:00
Psychosociální a emoční charakteristiky nadaných žáků a dospívajících a jejich vliv na rozvoj jejich potenciálu
- Mgr. Veronika Ješátková
SPN
Strana 17 z 36