Vzdělávací programy
746 Výsledků hledání
30. května 2024, 9:00–12:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
DV
Z
CS
30. května 2024, 13:00–16:30
Webinář -Genderová rovnost ve škole - proč a jak o ni usilovat
- doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
bude upřesněno
Dopravní výchova - metody, formy, výukové a metodické materiály pro školy a školská zařízení
- Mgr. Petr Horák
30. května 2024, 09:00–14:00
Základy dětské a dorostové adiktologie pro pedagogické pracovníky školských zařízení
- Mgr. Bedřich Doležal
N
červen 2024 - únor 2025, výukový den čtvrtek 8:00-16:00
Studium pedagogiky podle § 22, odst. 1, písm. a) zákona č. 563/2004 Sb.
- Lektoři NPI ČR
červen 2024
Jak začít na škole systematicky podporovat nadání
- PaedDr. Jiří Rozehnal
- Mgr. Magdalena Čavojská
- Mgr. Irena Hošková
- Mgr. Miroslav Litavský
@
SPN
červen 2024
Nezdravé hraní digitálních her dospívajícími a jeho diagnostika
- Mgr. Jaroslava Suchá, Ph.D.
3. června 2024, 9:00–15:30
Tvorba a implementace strategického plánu rozvoje školy
- Mgr. Bc. Miluše Urbanová, Ph.D.
3. června 2024, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Rozvíjíme digitální kompetence při čtení
- Mgr. Miroslava Ježková
W
Z
CS
3. června 2024, 16:30–18:00
DIGI plovárna - Přírodopis pro 2. stupeň ZŠ a nižší st. gymn.
- Mgr. Petr Polák
Z
CS
4. června 2024, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Využití AI (umělé inteligence) ve výuce
- Ing. Pavel Šiktanc
Z
CS
4. června 2024, 15:00–18:00
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
- Ing. Radek Novotný
- Ing. Martin Šrytr
W
Z
CS
4. června 2024 09.00-15.00 hod.
Komunikace s rodiči v problémových situacích
- Mgr. Zuzana Labudová, Ph.D.
4. června 2024, 15:00–18:30
„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...
- Mgr. Daniel Janata
DV
Z
CS
4. června 2024, 13:30–16:30
Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky na 2. st. ZŠ
- Mgr. Lucie Sichingerová
DC MV
Z
4. června 2024, 09:00–15:00
Tvořivá geometrie pro SŠ a badatelství v geometrii
- RNDr. Marie Kupčáková, Ph.D.
Strana 20 z 32