Zkušené lektorky vás na webináři provedou problematikou užití diagnostických nástrojů a doporučování podpůrných opatření u dětí a žáků, kteří používají češtinu jako druhý jazyk.

Lektorky představí také rozdíly v dostupných možnostech podpory u jednotlivých skupin žáků s ČDJ podle platné legislativy. Cíleně budou co nejvíce využívány příklady z kazuistik konkrétních dětí a žáků z poradenské praxe s možností stručně probrat i několik případů z klientely účastníků webináře.


Lektorky:

  • Mgr. Věra Pražáková
  • PhDr. Lenka Štěpánková, Ph.D.

Webinář je určen primárně pracovníkům školských poradenských zařízení. Účast je podmíněná doložením diplomu o ukončeném magisterském studiu speciální pedagogiky nebo psychologie. Do přihlášky je povinné uvést zaměstnavatele.

Další aktuality

26. červen 2025

Belgie zavádí profesní orientaci do školního kurikula

Belgie v roce 2024 zavedla ve všech školách Německojazyčného společenství rámcový plán profesní orientace. Žákům a žákyním umožňuje už v raném věku poznat svět práce.

Číst více

20. červen 2025

V sérii konferencí jsme představili revizi kurikula pro předškolní a základní vzdělávání

Šestnácti odborných konferencí k aktuálním změnám v rámcových vzdělávacích programech se zúčastnilo téměř 3 200 pedagogických pracovníků a pracovnic.

Číst více

06. červen 2025

Absolventi mohou v dodatku k osvědčení prokazovat svou kvalifikaci v IT oblasti

Od letošního roku mohou absolventi gymnázií prokazovat v celé Evropské unii svoje dovednosti v oblasti informačních a komunikačních technologií.

Číst více

05. červen 2025

Evaluační nástroj pomáhá školám hodnotit praktické vyučování

Nový nástroj umožňuje vyhodnotit podmínky praktického vyučování, které probíhá na pracovištích zaměstnavatelů nebo škol. Pracovníkům středních a vyšších odborných škol pomáhá zkvalitnit žákovskou praxi a také si připravit podklady pro Českou školní inspekci.

Číst více

04. červen 2025

Novela školského zákona přináší změny v oblasti financování škol a prvky modernějšího vzdělávání

Pokud novela projde Senátem a podepíše ji prezident, začne od roku 2026 platit nový způsob financování škol a školských zařízení. Změny mají za cíl také zajistit spravedlivější přístup ke vzdělávání, posílit jeho kvalitu a přiblížit výuku aktuálním potřebám žáků i společnosti.

Číst více