V debatě 25. ledna jsme diskutovali o změnách v rámcových a školních vzdělávacích programech a o využití digitálních technologií v základních školách speciálních.

O své zkušenosti se s námi podělily Lenka Říhová, zástupkyně ředitelky, a Iva Jelínková, ICT koordinátorka ze ZŠS Poděbrady, Martina Lejsková, třídní učitelka speciální třídy v ZŠ Orlí Liberec a garantka společného vzdělávání NPI ČR Renata Votavová.

Hovořili jsme například o tom, co je to mobilní učebna, na co se zaměřit ve výuce znevýhodněných žáků, jak výuku organizovat či jaké typy technologií využít

Moderátorem debaty byl tajemník DigiKoalice Josef Dašek.


V popisu pod videem najdete několik inspirujících odkazů k tématu výuky informatiky v základních školách speciálních.


EU NPO MSMT

Další aktuality

15. říjen 2025

Pozvánka na konferenci: Inovativní přístupy ve vzdělávání dospělých

Zveme vás na konferenci Inovativní přístupy ve vzdělávání dospělých, která se uskuteční 12. listopadu v Praze. Akce představí inspirativní organizace, které propojují učení se zážitkem, komunitou a nevšedními metodami.

Číst více

13. říjen 2025

Mezinárodní vzdělávací událost tohoto podzimu se jmenuje Future Port Youth 2025

Globální technologická konference v angličtině se koná 13. listopadu v Praze a potkáte na ní přední odborníky na inovace všech generací z celého světa.

Číst více

03. říjen 2025

Rakousko: učňovská vzdělávací platforma

Rakouská platforma Wîse up nabízí vzdělávací obsah na podporu duálního odborného vzdělávání. Ucelené digitální programy pro učně a učnice posilují flexibilitu a individuální přístup k profesní přípravě.

Číst více

02. říjen 2025

Program KOMPAS je klíčovou součástí podpory ředitelů škol

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy spustilo novou etapu podpory vedení škol. Nástrojem jeho strategie je program Koordinace metodické podpory a spolupráce.

Číst více

30. září 2025

Začínáme se seriálem podcastů na téma mediální výchovy

Seriál přinese rozhovory s osobnostmi z prostředí médií, škol i odborných institucí. Cílem je otevřeně a srozumitelně mluvit o tom, jak děti a mladí lidé čelí informačním nástrahám a jak jim školy mohou pomoci.

Číst více