Aktuality
Prevence digitální propasti – živě streamovaná debata
Co si představit pod označením „digitální propast“? A jak řešit prevenci digitální propasti na úrovni školy? Sledujte spolu s námi debatu a zapojte se do chatu.
Pracovníci NPI ČR představili v Senátu problematiku kurikula předškolního vzdělávání
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání byl tématem květnového semináře v Senátu Parlamentu České republiky.
Hledáte nové nápady a inspiraci, jak pracovat se žáky ve školní družině?
Zveme vás na celostátní seminář vychovatelek a vychovatelů školních družin a školních klubů v Praze.
Evropský týden odborných dovedností 2022
Naše projekty
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
Podpora pedagogických pracovníků pro práci s dětmi/žáky cizinci ve školách
Zajišťujeme podporu a servis pro pedagogy, kteří se věnují práci s dětmi/žáky cizinci.
Lidé NPI ČRMgr. Richard Veleta, Ph.D.„Nejvíc si užívám spolupráci s odborníky z terénu. Jsou to často jedničky ve svém oboru, zajímaví lidé, inspirativní, podnikaví a otevření. Pro vznik kvalitních standardů NSK je zásadní, aby nám řekli, co má profesionál umět dělat a co má znát,“ říká o své práci Mgr. Richard Veleta, Ph.D., manažer tvorby standardů Národní soustavy kvalifikací. ![]() |
Multimediální obsah
Školní zahrady: Učíme se na zahraděMartin Kříž, didaktik platformy Učíme se VENKU, představuje využití školních zahrad, význam a benefity venkovní výuky pro žáky i učitele. |
Videa |