Vzdělávací programy
1255 Výsledků hledání
27. listopadu 2025, 8:30–15:00
Environmentální vzdělávání v MŠ - náměty a inspirace do praxe předškolních pedagogů
- Mgr. Šárka Gabrielová
27. listopadu 2025, 9:00–14:00
Mindfulness pro učitele: Základní techniky a jejich využití ve výuce
- Bc. Štěpán Pastula
27. listopadu 2025, 15:00–18:30
„Nápadník“ 1 - aneb jak využít různé metody a formy práce pro výuku žáků s OMJ
- Mgr. Iveta Zelinková
DC MV
Z
27. listopadu 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Nová informatika pro střední školy
- Mgr. Irena Štaffová
N
Z
CS
28. listopadu 2025, 09:00–15:30
Efektivní konverzační aktivity v cizích jazycích
- Mgr. Hana Urbanová
- Mgr. Lenka Švecová
28. listopadu 2025, 09:00–12:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků ZŠ 2 - návazný kurz
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
DV
Z
bude upřesněno
Hodnocení jako součást formativního přístupu v MŠ
- Mgr. Nikola Krejčová
- PhDr. Irena Borkovcová, MBA
listopad 2025
Diagnostické portfolio jakou součást formativního přístupu v MŠ
- Mgr. Sandra Bejdáková
- Mgr. Iva Pavelková, DiS.
- Mgr. Iva Škaloudová
bude upřesněno
Vzdělávací strategie jako součást formativního přístupu v MŠ
- doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D
- RNDr. Hana Lišková
1. prosince 2025, 16:00–17:30
Co se žáci učí? Od cíle hodiny k důkazu učení.
- Mgr. Jiří Karen, PhD.
Z
1. prosince 2025, 08:30–14:30
SVÁTKY A ZVYKLOSTI V PRŮBĚHU ROKU PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ
- Mgr. Lenka Švecová
- Mgr. Hana Urbanová
1. prosince 2025, 18:00–20:00
Implementace RVP ZV - Mediace v cizích jazycích
- Mgr. Pavlína Jurzykowská, DEA
- Mgr. Helena Peřinová
- Mgr. Jitka Bajgarová Černohorská
- Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
1. prosince 2025, 15:00–16:30
Využití metrických mobilních aplikací ve výuce matematiky
- Mgr. Lenka Brabencová
Z
CS
1. prosince 2025, 15:30–17:00
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
- Mgr. Marie Aňa Novotná
W
Z
CS
1.12.2015 (9.00 - 13.00)
Řešení mimořádných událostí spojených s agresí ve školách a školských zařízeních
- Ing. Peter Šramatý, MBA
bude upřesněno
Stáž zaměřená na podporu nadání
Strana 37 z 53