Vzdělávací programy
738 Výsledků hledání
9. dubna 2025, 13:00–16:00
Jak uchopit základní vzdělávací strategie v MŠ - prožitkové učení
- Mgr. Ondřej Koželuh
Z
11. dubna 2025, 08:30–14:30
Využití EKN a hudebních programů v hudebním vzdělávání
- Mgr. Helena Valová
14. dubna 2025, 9:00–16:00
Komunikace mezi účastníky výchovně vzdělávacího procesu
- PhDr. Jan Svoboda
14. dubna 2025, 14:30–16:00
Jak jednat s rodiči, kteří se chovají způsobem, na který je pro nás obtížné reagovat?
- Mgr.et Mgr. Jakub Švec
Z
16. dubna 2025, 08:00–16:00
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Mgr. Milena Tunkerová
Z
16. dubna 2025, 8:30–15:00
Postavení asistenta pedagoga ve školském systému - MŠ
- Mgr. et Mgr. Renata Svozilková
bude upřesněno
Rozvíjení grafomotoriky prostřednictvím rytmických cvičení
- PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.
23. a 30. dubna 2025
Rozvíjení klíčových kompetencí u dětí dle jejich osobnosti
- PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA
23. dubna 2025, 9:00–16:00
Canva jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
- Mgr. Milena Tunkerová
Z
23. dubna 2025, 14:00–17:00
Webinář Jak zapojovat žáky s OMJ do běžné výuky - český jazyk
- Mgr. Markéta Slezáková
DC
DC MV
N
UA
W
Z
CS
24. dubna 2025, 9:00–16:00
Vize a práce s core týmem při zavádění změn ve škole
- Mgr. Tereza Bočanová
Z
29. dubna 2025, 9:00–15:00
Bezpečné prostředí jako podmínka úspěšné moderní výuky. Jak hodnotit žáky, abychom je podporovali v učení
- Mgr. Roman Göttlicher
Z
Strana 29 z 31