I. část 17. a 18. 04. 2024 9-15h II. část 22. a 23.05. 2024 9-15
Profesní průprava zástupců ředitele
- Mgr. Stanislav Kutálek
25. dubna 2024, 15:00–18:00
„Nápadník“ 2 - aneb jak využít různé metody a formy práce pro výuku žáků s OMJ
- Mgr. Iveta Zelinková
18. dubna a 9. května 2024, vždy 8:30 - 15:00
Čtením a psaním ke kritickému myšlení
- PhDr. Libor Kyncl
19. dubna 2024, 8:30–11:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
19. dubna 2024, 13:00–14:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Matematika pro 2. st. ZŠ
- Mgr. Klára Bílová
19. dubna 2024, 12:00–14:15
Rozvíjíme digitální kompetence žáků v chemii s podporou programu ACD / ChemSketch
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
20. dubna 2024, 10:00–17:00
Workshop k lektorování kurzů k rozvoji digitálních kompetencí na ZŠ
- Odborní pracovníci NPI ČR
- Odborní pracovníci NPI ČR
22. dubna 2024, 15:00–18:30
„DIGITÁLNÍ ČTENÁŘSKÁ DÍLNA“ aneb rozvoj čtenářství akcentovaný digitálními technologiemi...
- Mgr. Daniel Janata
22. dubna 2024, 9:00–15:30
Budování pozitivních vztahů v třídním kolektivu - bezpečné klima třídy aneb Já a moje třída
- PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA
22.4.2024 – 18:30-20:15 + 24.4.2024 – 18:30-20:30
CODA.IO 2 pro mírně pokročilé - metodika výuky
- Mgr. Milan Šatra
22. dubna 2024, 12:00–15:00
DIGIakce: Digiinspirace ve výuce (nejen) jazyků - pro začátečníky - Masná 2024
- Mgr. Radana Horníková, DiS.
- Lektoři NPI ČR
22. dubna 2024, 14:00–17:00
Diskuzní setkání na podporu pedagogů vzdělávající děti/žáky - cizince
- PhDr. Petra Novotná
22. dubna 2024, 15:00–17:15
FactCzech aneb Jak pracovat s obrazovými a textovými hoaxy
- Mgr Martin Volný
22. dubna 2024, 9:00–16:00
Poruchy nálad, dysthymie a úzkostné poruchy
- PhDr. Mgr. Jeroným Klimeš, Ph.D.
Strana 6 z 32