13. listopadu 2024, 15:00–18:15
Jak přistoupit k hodnocení písemné práce v profilové MZ z cizího jazyka u žáků s PUP MZ
- Mgr. Martina Dočekalová
5. listopadu 2024, 14:00–17:15
Online konzultační seminář k písemné práci z cizího jazyka v rámci profilové části MZ
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
6. listopadu 2024, 9:00–12:15
Online konzultační seminář k písemné práci z cizího jazyka v rámci profilové části MZ
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
20. listopadu 2024, 15:00–18:15
Jak přistoupit k hodnocení písemné práce v profilové MZ z cizího jazyka u žáků s PUP MZ
- Mgr. Martina Dočekalová
18. října 2024, 14:00–17:00
Formativní hodnocení, jaké podoby má v praxi a proč bychom o něj měli stát
- PhDr. Petra Vallin, Ph.D.
16. října 2024, 16:00–18:00
DIGIakce: Chatboti, umělá inteligence, VR a 3D pro učitele - prezenční akce (Praha)
- Lektoři NPI ČR
22. října 2024, 15:00–17:15
Zjišťování znalostí a zpětná vazba pomocí moderních technologií
- Mgr. Michal Brázda
6. listopadu 2024, 14:00–16:00
Diskuzní setkání na podporu pedagogů vzdělávající děti/žáky - cizince
- Odborní pracovníci NPI ČR
- Mgr. Jitka Mikolášová
7. listopadu 2024, 14:00–17:00
DIGIakce: Didaktické hry zaměřené na mediální vzdělávání - prezenční akce (Louny)
- Lektoři NPI ČR
24. října 2024, 15:00–17:00
DIGIakce: Co se povedlo a jak na to - Prezenční akce (Roztoky u Jilemnice)
- Lektoři NPI ČR
11. prosince 2024, 15:00–17:30
Oprava písemných prací na střední škole a ověřování stylistických dovedností žáků
- Mgr. Regina Jonášová
18. listopadu 2024, 12:00–15:00
Úvod do generativní AI pro učitele - prezenční workshop
- Mgr. Kateřina Appelová
9. prosince 2024, 9:00–12:00
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi a jeho prevence
- Mgr. Bc. Lukáš Šimon
5. listopadu 2024, 09:00–16:30
Pedagogická podpora žáků s vývojovou dysfázií na základní škole
- PaedDr. Blanka Housarová, Ph.D.
13. listopadu 2024, 15:00–18:00
Oprava písemných prací na střední škole a ověřování stylistických dovedností žáků
- Mgr. Regina Jonášová
19. listopadu 2024, 13:30–16:30
Hravá matematika: Kreativní a logické aktivity pro 1. stupeň ZŠ
- Mgr. Renata Balejová
6. prosince 2024, 9:00–12:00
Jak motivují žáky finalisté Global Teacher Prize?
- Mgr. Roman Göttlicher
29. dubna 2025, 9:00–15:00
Bezpečné prostředí jako podmínka úspěšné moderní výuky. Jak hodnotit žáky, abychom je podporovali v učení
- Mgr. Roman Göttlicher
Strana 5 z 48