8. listopadu 2024, 9:00–12:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
DV
Z
8. listopadu 2024, 10:00–16:00
SVÁTKY A ZVYKLOSTI V PRŮBĚHU ROKU PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ
- Mgr. Lenka Švecová
- Mgr. Hana Urbanová
11. listopadu 2024, 13:30–16:30
Data, informace a modelování
- doc. PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
DV
Z
CS
12. listopadu 2024, 16:00–19:15
Syndrom vyhoření - Self care v životě i ve škole
- Mgr. Petra Dehnerová
13. listopadu 2024, 14:00–15:30
Úvod do generativní AI pro učitele - webinář
- David Kalivoda
- Lektoři NPI ČR
DV
Z
CS
15. listopadu 2024, 14:00–16:15
Informační systémy ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
- Mgr. Irena Štaffová
CS
15. listopadu 2024, 13:00–15:45
Rozvíjíme digitální kompetence žáků v chemii s podporou programu ACD / ChemSketch
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
DV
Z
15. listopadu 2024, 9:00–12:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
DV
Z
19. listopadu 2024, 16:00–19:15
Syndrom vyhoření - Self care v životě - hlubší ponor
- Mgr. Petra Dehnerová
21. listopadu 2024, 9:00–15:00
A proč se to mám naučit? Motivace žáků jako předpoklad učení se znalostem
- Mgr. Jiří Karen, PhD.
22. listopadu 2024, 9:00–15:00
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
27. listopadu 2024, 09:00–16:00
Formativní hodnocení s ohledem na nadané žáky
- Ing. Kateřina Emer
SPN
29. listopadu 2024, 9:00–15:00
Cíle výuky, reflexe - sebereflexe, hodnocení
- PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
Strana 5 z 51