Prodloužení realizace projektu do 31. 12. 2022 umožní odpovědně zpracovat nové výzvy, před kterými školy stojí, a také rozvíjet aktivity, které byly utlumeny vlivem protiepidemických opatření.

Projekt Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi zajišťuje podporu implementace společného vzdělávání (inkluze) a jeho realizace na českých školách.

Prodloužení projektu do konce roku 2022 je reakcí na první a druhou vlnu koronakrize, které si v České republice vynutily mimořádná protiepidemická opatření a opakovaná vyhlašování nouzového stavu. Školy a školská zařízení musely několikrát na dlouhou dobu přerušit prezenční výuku, přejít na on-line vzdělávání a potýkat se s dalšími s tím spojenými problémy. To vše mělo zásadní vliv na čerpání služeb školami zapojenými v síti škol a školských zařízení projektu APIV B, neboť těžiště projektových aktivit leží právě v podpoře profesního rozvoje jejich pedagogických sborů v místě.

Realizační tým projektu prokázal již v roce 2020 dobrou znalost prostředí škol a včasnými a správnými reakcemi přispěl ke zmírnění dopadu pandemie na tyto školy, pedagogy a přeneseně i žáky.

Více informací


Logolink OP VVV

Další aktuality

02. prosinec 2024

Předčasné odchody ze vzdělávání lze zmírnit s nástroji Cedefopu

Předčasné odchody ze vzdělávání jsou v Česku problém hlavně v souvislosti se sociálním znevýhodněním žáků a žákyň. Jak situaci zlepšit? Osvědčené přístupy z Evropy nabízí platforma Cedefopu.

Číst více

29. listopad 2024

Vychází nová EduRevue. Stáhnout v PDF si ji můžete už nyní

Do škol za vámi míří nové vydání magazínu EduRevue. Téma nejnovějšího čísla? Kurikulum pro 21. století.

Číst více

22. listopad 2024

Na konferenci Euroguidance jsme vyhlásili vítěze Národní ceny kariérového poradenství

Gratulujeme všem oceněným za rok 2024 a ostatním účastníkům děkujeme za velmi kvalitní příspěvky, které do soutěže přihlásili.

Číst více

08. listopad 2024

Vydali jsme rozšířenou verzi metodiky pro identifikaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním

Cílem metodiky je pomoci učitelům a poradenským pracovníkům škol identifikovat žáky, kteří mají ve vzdělávání dlouhodobé a významné bariéry vznikající ze sociálně podmíněných příčin.

Číst více

07. listopad 2024

Jak rozvíjet základní dovednosti dospělých: tipy pro vzdělavatele

V Česku dosud neexistuje systematická podpora pro rozvoj základních dovedností dospělých. Tyto dovednosti však nabírají na důležitosti nejen v souvislosti se změnami na trhu práce. Jak mohou pomoci vzdělavatelé dospělých, ukazují české i zahraniční zkušenosti.

Číst více