Zajímá vás budoucnost výuky jazyků na SŠ? Přihlaste se na odborný panel projektu P-KAP

Jak se projevilo šest let akčního plánování v krajích, SŠ a VOŠ na rozvoji výuky cizích jazyků? A jak můžeme získané zkušenosti zúročit v budoucím jazykovém vzdělávání?

To jsou základní otázky odborného panelu, který pořádá projekt Podpora krajského akčního plánování ve spolupráci s projektem Europass 5. října v pražském Harfa Office Parku. Součástí panelu bude panelová diskuse k budoucnosti rozvoje výuky jazyků s představiteli Cermatu, koordinace a řízení kurikul NPI či Domu zahraniční spolupráce. Závěrečný workshop se zaměří na způsoby, jak motivovat školy i učitele ke zlepšení středoškolského jazykového vzdělávání. Podrobnosti a odkaz na registraci najdete na stránce odborného panelu projektu P-KAP.

Kapacita sálu je omezená – jsou-li jazyky vaše téma, neváhejte a přihlaste se. (Odborný panel je vhodný pro vedení škol, předsedy předmětových komisí cizích jazyků i pedagogy). Těší se na vás Jitka Kunčarová, garantka rozvoje cizích jazyků, a projektový tým.

Další aktuality

Jaké možnosti dalšího vzdělávání mohou získat školy zapojené do projektu APIV B

Z pravidelných evaluací projektu vyplývá, že největší praktický přínos pro práci učitelů a ředitelů škol mají individuální setkání s mentory a kouči.

Číst více

Cedefop vyhlašuje již šestý ročník fotografické soutěže o odborném vzdělávání

Cílem soutěže #CedefopPhotoAward je zviditelnit odborné vzdělávání a dát možnost žákům, studentům i dospělým ukázat jejich talent a užít si trochu zábavy po náročné koronavirové pandemii. 

Číst více

Nástroj pro ověřování jazykových kompetencí v češtině u žáků s odlišným mateřským jazykem

Projekt APIV A nabízí v současné době pedagogickým pracovníkům základních škol dva nástroje pro identifikaci úrovně osvojení češtiny u žáka s odlišným mateřským jazykem a jeho potřeb v oblasti češtiny.

Číst více

Zapojme všechny – Jak efektivně řešit výchovné obtíže ve třídě

Jak zvládat nevhodné chování ve třídě? Jak tyto problémy řešit, na koho se případně obrátit a co se v takových situacích osvědčilo?

Číst více

Zveme vás na online debatu První zkušenosti z doučování

Jaké jsou první zkušenosti s Národním plánem doučování a jeho realizací přímo ve školách? Jak školy motivují žáky a shánějí doučovatele? Jak je to s financováním programu? Odpoví vám zástupci ředitelů škol, ministerstva školství a neziskových organizací.

Číst více