19. března 2026, 08:30–15:00
Diagnostické portfolio jako součást formativního přístupu v MŠ
- PaedDr. Dana Schönová
5. ledna 2026, 12:00–15:00
Tvorba AI asistentů pro učitele: praktický workshop (NPI a AI dětem)
- PhDr. Miroslava Huclová, Ph.D.
- Mgr. Eva Tykvová
Z
16. března 2026, 9:00–15:30
Zacházení s chemickými látkami a směsmi (CHLAS) ve školách - informace pro učitele chemie, biologie, ekologie
- Ing. Vilém Koutník, CSc.
29. dubna 2026, 9:00–15:30
Smysluplná výuka aneb Když to žáky ve škole baví
- Mgr. Zuzana Staňková, Ph.D.
N
11. května 2026, 15:30–18:30
Kolegiální sdílení a podpora
- Mgr. Pavlína Jurzykowská Kudláčková, DEA
Z
26. ledna 2026, 15:30–18:30
Osobnostní a sociální výchova v revidovaném RVP ZV
- Ing. Andrea Modrovská
9. března 2026, 16:00–19:00
Osobnostní a sociální výchova v revidovaném RVP ZV
- Ing. Andrea Modrovská
16. dubna 2026, 16:00–19:00
Osobnostní a sociální výchova v revidovaném RVP ZV
- Ing. Andrea Modrovská
6. května 2026, 16:00–19:00
Osobnostní a sociální výchova v revidovaném RVP ZV
- Ing. Andrea Modrovská
22. ledna 2025, 09:00–12:00
Rozvoj čtenářské gramotnosti - využití netradičních čtenářských deníků
- Věra Pokorná
Z
22. ledna 2025, 13:00–16:00
Rozvoj čtenářské gramotnosti - využití netradičních čtenářských deníků
- Věra Pokorná
Z
5. února 2026, 09:00–15:30
Efektivní komunikace se zákonnými zástupci na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Iva Tomášková
12. března 2026, 08:30–15:00
Portfolio jako součást formativního přístupu na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Iva Tomášková
jaro 2026
„Nápadník“ 2 - aneb jak využít různé metody a formy práce pro výuku žáků s OMJ
- Mgr. Iveta Zelinková
DC MV
Z
Strana 5 z 36