Vzdělávací programy
březen 2023 - červen 2023
Classroom Language, význam a efekt v hodinách angličtiny u mladších žáků
- Mgr. Sylvie Doláková
březen 2023 - červen 2023
Digitální technologie ve výuce ruského jazyka
- Mgr. Ekaterina Rycheva, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Geo4Tea: nová interaktivní aplikace pro učitele geografie
- doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Hezky německy – práce s digitálními učebnicemi
- PhDr. Veronika Hutarová
březen 2023 - červen 2023
Hodnocení písemných prací žáků s PUP u maturitní zkoušky z cizího jazyka
- Mgr. Martina Dočekalová
březen 2023 - červen 2023
Jazyk instrukce při seznamování s angličtinou v MŠ
- Mgr. Sylvie Doláková
březen 2023 - červen 2023
Písně v hodinách ruštiny ano nebo ne? Možnosti současných technologií
- Mgr. Eva Kudrjavceva Malenová, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Pitva švába ve výuce biologie a přírodopisu
- RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Principy výuky angličtiny pro děti-začátečníky (1. – 3. třída ZŠ)
- Mgr. Sylvie Doláková
březen 2023 - červen 2023
Proč číst v hodině oboru? Příklad z praxe
- Mgr. Michala Kafková
- Mgr. Jakub Neubauer
březen 2023 - červen 2023
Rozvoj kritického myšlení a mediální gramotnosti (nejen) ve výuce dějepisu
- Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Seznámení s metodickou příručkou: Hodnocení produktivních řečových dovedností, zpětná vazba ve výuce
- Mgr. Martina Dočekalová
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Story-Based CLIL – efektivní nástroj pro seznamování s angličtinou
- Mgr. Sylvie Doláková
březen 2023 - červen 2023
Strategie pro výuku cizího jazyka v heterogenní třídě I
- PhDr. Petra Vallin, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Tvorba zadání písemné práce v rámci profilové části maturitní zkoušky z cizího jazyka
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Výuka filosofie pro rozvoj kritického myšlení
- PhDr. Martina Číhalová, Ph.D.
březen 2023 - červen 2023
Využití principů místně zakotveného učení ve výuce moderních dějin
- Mgr. Veronika Kupková