Vzdělávací programy
742 Výsledků hledání
26. května 2025, 17:00–18:30
MS Teams funkce Reading assistant STEP-BY-STEP
- Mgr. Kateřina Appelová
Z
CS
26. května 2025, 14:30–16:00
Rozvoj digitálních kompetencí v přírodních vědách
- Bc. Tereza Čápová
DV
Z
CS
26. května 2025, 9:00–15:30
Efektivní a srozumitelná výuka v heterogenní třídě
- Mgr. Bc. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
26. května 2025, 16:00–18:15
FactCzech aneb Jak pracovat s obrazovými a textovými hoaxy
- Mgr. Martin Volný
Z
CS
26. května 2025, 15:30–17:00
DIGI plovárna - Digitální kompetence ve výuce chemie pro 2. stupeň ZŠ a víceletých gymnázií
- Mgr. Petr Polák
Z
CS
26. a 27. května 2025, 9:00-16:00
Angličtina od 1. ročníku dle nového RVP ZV
- MA Monika Skořepová
JV
N
26. května 2025, 12:00–14:30
Praktické využití ClassVR brýlí v hodině prvouky/přírodopisu
- Mgr. Hana Nováková
26. května 2025, 09:00–16:00
Desatero NPI ČR úspěšné práce s heterogenní třídou III.
- Mgr. Klára Majcíková, Ph.D.
26. května 2025, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Digitální kompetence v cizích jazycích na SŠ
- Mgr. Danuše Kubová
W
Z
CS
26. a 28. květen od 14:00 do 15:30 2025
Realizace výuky oblasti tematického celku Informační systémy s využitím tabulkového procesoru
- Mgr. Milan Šatra
W
Z
CS
26. května 2025, 16:00–17:30
Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ
- Mgr. Marie Aňa Novotná
Z
CS
26. května 2025, 16:00–18:00
Jak podpořit žáky, kteří přichází z válečných konfliktů
- Experti PROP
UU
W
Z
26. května 2025, 18:00–19:30
Metoda kritického myšlení a rozvoj digitálních kompetencí nejen ve vlastivědě
- Mgr. Hana Zbořilová
CS
27. května 2025, 16:00–18:15
Canva pro začátečníky se zaměřením na rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Jaroslav Dušek
CS
27. května 2025, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce - 1. a 2. stupeň ZŠ
- Mgr. Pavla Sýkorová
DV
Z
CS
27. května 2025, 14:00–16:15
Programování s Micro:bitem a Pythonem - základy
- Ing. Pavel Šiktanc
Z
CS
Strana 13 z 31