742 Výsledků hledání

19. a 20. květen 2025 9 - 17 hod.

Diagnostika struktury matematických schopností (DISMAS)

  • Mgr. Pavel Traspe
  • Mgr. Ivana Skalková
CS

Číst více

19. a 20. května od 14:00 do 15:30 2025

CODA.IO - nástroj pro efektivní výuku oblasti Informační systémy

  • Mgr. Milan Šatra
W Z CS

Číst více

19. května 2025, 15:00–16:30

Za kolik peněz pracujeme?

  • Ing. Hana Fládrová
Z CS

Číst více

19. května 2025, 16:00–17:30

Generativní AI jako nástroj a pomocník pro učitele MŠ

  • Mgr. Marie Aňa Novotná
Z CS

Číst více

19. května 2025, 15:00–17:15

AI pro učitele 1. stupně ZŠ

  • Mgr. Nikola Kudrnáčová
Z CS

Číst více

19. května 2025, 16:00–19:00

První stupeň ZŠ v revidovaném RVP ZV

  • Mgr. Lenka Peštálová

Číst více

19. května 2025, 18:00–19:30

Demokracie v mobilu

  • Mgr. Petra Slámová
Z

Číst více

20. května 2025, 16:00–18:15

Jak využít virtuální nástěnku ke tvorbě nového digitálního obsahu?

  • PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV Z

Číst více

20. května 2025, 9:00–16:30

Efektivní a srozumitelná výuka v heterogenní třídě

  • Mgr. et Mgr. Petra Ambrožová, Ph.D., MBA

Číst více

20. května 2025, 16:30–20:00

První kroky s Canvou

  • Ing. Miluše Plevová
DV Z CS

Číst více

20. května 2025, 16:00–18:15

Využití WordPressu pro tvorbu digitálních portfolií žáků

  • Mgr. Tereza Kořínková
W Z CS

Číst více

20. května 2025, 8.00 - 14.30

Syndrom vyhoření v pedagogické profesi - MŠ

  • PhDr. Miroslav Pospíšil

Číst více

20. května 2025, 15:00–17:00

Veletrh zdrojů pro školní kariérové poradce

  • Lektoři NPI ČR
N W Z

Číst více

20. května 2025, 11:00–14:30

Diskuzní panel na podporu pedagogů vzdělávajících děti/žáky cizince (s OMJ)

  • Mgr. et Mgr. Zdeňka Vašíčková
  • Mgr. et Mgr. Šárka Rampasová
DC MV Z

Číst více

20. května 2025, 15:00–17:30

Diskusní setkání na podporu pedagogů vzdělávajících děti/žáky s OMJ

  • Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
  • Lektoři NPI ČR
DC DC MV W Z

Číst více

20. května 2025, 9:00–15:00

Diferencovaná výuka v heterogenní třídě

  • Mgr. Iveta Hudzietzová, Ph.D.

Číst více