Jak ve třídě nastavit pravidla, aby je děti dodržovaly?
Pravidla a postupy fungují v rodině, firmě, institucích, obcích, vládě. Pravidla definují, regulují a limitují chování lidí v malé i větší skupině. Zažívají žáci v dnešní době spíše anarchii? Naopak. Ve většině škol jsou pravidly zavaleni a mnoho jich nemá žádný smysl, nebo slouží převážně učitelům. Pravidla většinou určují učitelé a žáci je „zkouší porušovat“. Pokud dáme dětem možnost třídní pravidla spoluvytvářet, jsou motivovanější se jimi řídit. Na webináři představíme efektivní nenásilnou metodu jednání pro určení třídních pravidel. Jedná se pouze o nastavení pravidel, která spadají do rozhodovací kompetence učitele. Celá tato metoda je založená na konsensu skupiny a vychází z filozofie Škola bez poražených. Velkou výhodou je pro tento webinář absolvování všech tří přechozích dílů na téma "Jak komunikovat s tzv. problémovými žáky?", kde si účastnici osvojili dovednost aktivního naslouchání.
                            Číslo webinářeY64-03-02-261 kód programuY64  | 
                                                        
                            Garant
                                
                                    Bc. Yvona Grunclová  | 
                                                        
                            Druh vzdělávání
  | 
                                                        
Datum konání
13. května 2026, 14:30–16:30
Cena
550,-Kč
                            
  | 
                        
                            
  | 
                    ||||
                            
  | 
                                                
                            
  | 
                                            ||||
                            
  | 
                        
                            
  |