Jak učit polytechnickou výchovu na 1. stupni podle nového RVP?

Webinář je zaměřen se na aktuální pojetí polytechnického vzdělávání a praktických činností v kontextu inovovaného RVP ZV. Je určen pro učitele 1. stupně základních škol, kteří chtějí získat přehled o možnostech realizace praktických aktivit a inspirovat se návrhy činností podporujících rozvoj technického myšlení, tvořivosti a manuálních dovedností žáků. Pozornost bude věnována také rozvoji klíčových kompetencí a základních gramotností prostřednictvím praktických činností, s důrazem na jejich smysluplné začlenění do výuky a propojení teorie s praxí.​​



Lektorka webináře: Pavlína Částková

PhDr. Pavlína Částková, Ph.D.​ působí na Katedře technické a informační výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Ve své pedagogické, výzkumné i publikační činnosti se zaměřuje na oblast technické výchovy v preprimárním a základním vzdělávání. Mezi témata, jimž se věnuje, patří hodnocení a sebehodnocení žáků v technické výchově a rozvoj technické tvořivosti žáků. Ve spolupráci s NPI ČR se podílela na pokusném ověřování vzdělávací oblasti Člověk a technika.​



Délka webináře: 60 minut.

Termín konání: 22. května 2025 (pozor webinář se koná mimořádně ve čtvrtek)

Registrace nejpozději do 22. května 2025 do 15:00.

Vstupenky na ZOOM obdržíte e-mailem dvě hodiny před začátkem webináře.  



Chcete-li se s lektorkou lépe seznámit, připojte se už deset minut před oficiálním začátkem v 17:00.


Číslo webináře

A468-94-11-251-WEB-26

kód programu

A468

Garant

Pavel Kubeš


Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • APIV B
  • ICT Revize RVP
Datum konání

22. května 2025, 17:00–18:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Webinář

icon map pin

Počet hodin

1

icon map pin

Lektoři
  • PhDr. Pavlína Částková, Ph.D.

icon map pin

Místo konání

on-line

icon map pin

MAX účastníků

990

icon map pin

Cílová skupina

ředitele škol a školských zařízení ZV, učitelé 1. stupně ZŠ

Přihlásit se