Webináře záznamy
502 Výsledků hledání
červen 2021 – červen 2023
Modelové ŠVP pro novou informatiku a další praktické informace
- Mgr. Jan Berki, Ph.D.
- Mgr. Daniel Janata
W
Z
CS
únor 2022 - červen 2023
Mapové dovednosti II: Adaptivní hodnocení mapových dovedností žáků
- RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
W
Z
CS
červen - říjen 2021
Začínající učitelé: postřehy a zkušenosti vedení školy
- Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
- Ing. Bc. Václav Nádvorník, Ph.D.
W
Z
CS
březen 2023 - červen 2023
Základní vývojové potřeby dětí předškolního a mladšího školního věku
- Mgr. Lenka Minářová
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠ
- doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.
W
Z
CS
únor 2022 - červen 2023
Nech půdu žít! Náměty na projektovou a badatelsky orientovanou výuku
- RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
W
Z
CS
únor 2022 - červen 2023
Formativní hodnocení jako nástroj pro zvýšení efektivity učení v matematice na prvním stupni
- x x
- Mgr. Tereza Kottová
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Hodnocení ve výuce - cesta k efektivnímu učení žáků
- Mgr. Monika Chrobáková
- Mgr. Tomáš Chrobák
W
Z
CS
březen 2023 - červen 2023
Principy výuky angličtiny pro děti-začátečníky (1. - 3. třída ZŠ)
- Mgr. Sylvie Doláková
W
Z
prosinec 2022 - červen 2023
Webinář k podpoře začínajících učitelů
- Doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
- PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Jaroslav Heyrovský - od elektrolýzy přes objev polarografie až k Nobelově ceně
- Ing. Květoslava Stejskalová, CSc.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Můžeme vést žáky na 1. stupni ZŠ ke zobecňování matematických vztahů?
- PhDr. Jana Slezáková, Ph.D.
- x x
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování
- Mgr. Svatava Škodová, Ph.D.
W
Z
CS