502 Výsledků hledání

březen 2023 - červen 2023

Angličtina není nudná na 2. stupni

  • MAppLing. Monika Skořepová
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Modelové ŠVP pro novou informatiku a další praktické informace

  • Mgr. Jan Berki, Ph.D.
  • Mgr. Daniel Janata
W Z CS

Číst více

únor 2022 - červen 2023

Mapové dovednosti II: Adaptivní hodnocení mapových dovedností žáků

  • RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen - říjen 2021

Začínající učitelé: postřehy a zkušenosti vedení školy

  • Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
  • Ing. Bc. Václav Nádvorník, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠ

  • doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Hodnocení ve výuce - cesta k efektivnímu učení žáků

  • Mgr. Monika Chrobáková
  • Mgr. Tomáš Chrobák
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Scratch vs. MakeCode

  • PhDr. Petra Vaňková, Ph.D.
W Z CS

Číst více

prosinec 2022 - červen 2023

Webinář k podpoře začínajících učitelů

  • Doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
  • PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Jaroslav Heyrovský - od elektrolýzy přes objev polarografie až k Nobelově ceně

  • Ing. Květoslava Stejskalová, CSc.
W Z CS

Číst více

březen 2023 - červen 2023

Region jako malá vlast, příklady a nápady do praxe

  • Mgr. Marta Kmeť
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Komunikace pedagogů MŠ s rodiči

  • PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Význam komplexních úloh ve vzdělávání

  • Mgr. Josef Bobek
W Z CS

Číst více

březen 2023 - červen 2023

Jak si poradit s metodou CLIL na ZŠ

  • Mgr. Helena Peřinová
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Můžeme vést žáky na 1. stupni ZŠ ke zobecňování matematických vztahů?

  • PhDr. Jana Slezáková, Ph.D.
  • x x
W Z CS

Číst více

červen 2021 – červen 2023

Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování

  • Mgr. Svatava Škodová, Ph.D.
W Z CS

Číst více

březen 2023 - červen 2023

3D tisk v přírodovědném vzdělávání

  • Mgr. Tomáš Feltl
W Z CS

Číst více