Hodnocení jako součást formativního přístupu na 1. stupni ZŠ
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
Ve vzdělávacím programu Hodnocení jako součást formativního přístupu na 1. stupni ZŠ se seznámíme s významem hodnocení, s typy a formami hodnocení. Budeme hovořit o práci s cíli učení, o důkazech o učení, o pedagogickém diagnostikování a o využití kritérií pro reflexi naplnění vzdělávacích cílů. Vyzkoušíme si poskytování zpětné vazby, některé techniky formativního hodnocení a tvorbu kritérií. Budeme pracovat s konkrétními očekávanými výsledky učení z RVP ZV 2025 (https://prohlednout.rvp.cz/zakladni-vzdelavani). Budeme se věnovat také nastavení hodnocení v rámci školy, sebehodnocení, vrstevnickému hodnocení a komunikaci se zákonnými zástupci o výsledcích vzdělávání.
Cílem vzdělávacího programu je prakticky ukázat učitelům, jak mohou změnit přístup k hodnocení s cílem podpořit žáky v jejich dalším učení. Ukázat, jak mohou díky formativnímu přístupu přispět ke zkvalitnění vzdělávacího procesu, umožnit rozvoj potenciálu každého žáka, jeho sebepojetí, podpořit celostní rozvoj žáků a předpoklady pro jejich další celoživotní učení.
Poznámka: Seminář je vhodný pro sborovny 1. stupně ZŠ.
Číslo programuB056-03-17-261 Kód programuB056 |
|
Garant
Mgr. Gabriela Samšiňáková
724 652 211
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
5. května 2026, 9:00–16:00
Cena
1750,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|