Hodnocení jako součást formativního přístupu v MŠ

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Anotace vzdělávacího programu:

Ve vzdělávacím programu Hodocení jnako součást formativního přístupu se seznámíme s principy formativního přístupu, jeho výhodami pro vzdělávání v MŠ a se základními pilíři aktivizace (vytvářet prostředí pro aktivní zapojování dětí, podpořit děti ve sledování a hodnocení vlastního pokroku, podpořit děti v převzetí odpovědnosti za svůj rozvoj a učení). Budeme hovořit o typech hodnocení, podrobněji se seznámíme s klíčovými prvky formativního hodnocení: cíle učení, důkazy o učení, efektivní komunikace, poskytování zpětné vazby, sebehodnocení, vrstevnické hodnocení, pozitivní a bezpečné prostředí, komunikace s dítětem a zákonným zástupcem. Součástí vzdělávacího programu bude sdílení inspirativní praxe, diskuze, praktické ukázky a doporučení pro ty, kteří s formativním přistupem začínají.

Cílem vzdělávacího programu je prakticky ukázat učitelům, jak mohou změnit přístup k hodnocení s cílem podpořit děti v jejich dalším učení. Ukázat, jak mohou díky formativnímu přístupu přispět ke zkvalitnění vzdělávacího procesu, poskytnout prostor pro rozvoj potenciálu každého dítěte, jeho sebepojetí, podporovat celostní rozvoj dětí a předpoklady pro jejich další celoživotní učení.  

Číslo programu

B065-02-15-261

Kód programu

B065

Garant

Miroslava Dolejšová

773 070 691
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Předškolní vzdělávání
  • Vzdělávání vedoucích pracovníků
Kraje
  • Karlovy Vary
Datum konání

31. března 2026, 8:30–15:00

Cena

1390,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Sandra Bejdáková
  • Mgr. Iva Pavelková, DiS.

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
ředitele škol a školských zařízení MŠ, školní týmy (pedagogické sbory škol), učitelé MŠ

Přihlásit se