Matematika v revidovaném RVP ZV
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci se pod vedením lektora seznámí s obsahem revidovaného RVP ZV ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace. Po absolvování programu budou účastníci mít přehled o struktuře vzdělávacího obsahu a budou se orientovat v informačním systému natolik, aby mohli tuto dovednost předávat dál.
Anotace vzdělávacího programu:
- Obecné informace o revizích RVP: zpravidla 1 vyučovací hodina.	- Čím se liší návrh revize od stávajícího znění: nové uspořádání, nové kategorie obsahu, důraz na doklady o učení, uzlové body atd.
- Jaký je povinný základ a co to znamená pro ŠVP, resp. Učební plán školy, nutnost redukce učiva/ učební látky
- Jaké jsou kategorie vzdělávacího obsahu a jak se s nimi má pracovat		- Vazba oborového obsahu na klíčové kompetence
- Vazba oborového obsahu na základní gramotnosti
- Vazba oborového obsahu na průřezová témata
 
 
- Charakteristika oboru v revidovaném kurikulu: max 1 hod	- Jak se liší od stávajícího znění RVP
 
- Očekávané výsledky učení v oboru: 1,5 hod.	- Způsoby naplňování OVU – konkrétní příklad (lze využít materiálu vznikajícího v Národních kabinetech – ilustrativní výukové jednotky)
- Plánování kurikula: jak naplňovat OVU
- Vazby oborového OVU na KK/ ZG/ PT
 
- Kam dále: 0,5 hod – odkazy na těsnou metodickou podporu a další formy metodických podpor
Poznámka: Na tento program navazuje společné reflektivní setkání s lektorem. Termín: on-line dne 15. 12. 2025, 18:00 - 19:00.
Území: Domažlice, Klatovy, Tachov, Plzeň-jih
Územní metodický kabinet: Matematika
| Číslo programuA873-95-141-252-WS-21 Kód programuA873 | |
| Garant
                                    Mgr. Miroslava Sklenářová
                                    
                                    775 571 656
                                     | Druh vzdělávání
 | 
| Kraje
 | 
Datum konání
9. prosince 2025, 14:00–17:00
Cena
0,-Kč
| 
 | 
 | ||||
| 
 | 
 | ||||
| 
 | 
 |