Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
1. Výchozí teze - kde leží zodpovědnost - účastnící vzdělávání (jejich role, vzájemná komunikace, funkční vztah) - respektující komunikace - vnitřní motivace - formativní hodnocení
2. Role třídního učitele (z pohledu vedení, TU, žáka, rodiče, komunikační kanály)
3. Třídnické hodiny - jejich místo v rozvrhu, z toho vycházející náplň - co funguje a nefunguje
4. Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas - motivační obrázky pro otevření tématu k diskusi - kartičky s otázkami - příběhy s poučením - knihy (četba, rozbor, zpětná vazba do 45 minut) - nástroje pro zpětnou vazbu (komunitní kruh, kuličková debata, ano x ne otázky, karty…) - aplikace pro zpětnou vazbu a digitalizaci materiálů
Číslo programuA912-03-22-252 Kód programuA912 |
|
Garant
Mgr. Lada Drimlová
773 593 861
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
30. září 2025, 9:00–15:30
Cena
1730,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|