Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Anotace vzdělávacího programu:

1. Výchozí teze - kde leží zodpovědnost - účastnící vzdělávání (jejich role, vzájemná komunikace, funkční vztah) - respektující komunikace - vnitřní motivace - formativní hodnocení

2. Role třídního učitele (z pohledu vedení, TU, žáka, rodiče, komunikační kanály)

3. Třídnické hodiny - jejich místo v rozvrhu, z toho vycházející náplň - co funguje a nefunguje

4. Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas - motivační obrázky pro otevření tématu k diskusi - kartičky s otázkami - příběhy s poučením - knihy (četba, rozbor, zpětná vazba do 45 minut) - nástroje pro zpětnou vazbu (komunitní kruh, kuličková debata, ano x ne otázky, karty…) - aplikace pro zpětnou vazbu a digitalizaci materiálů 

Číslo programu

A912-03-22-252

Kód programu

A912

Garant

Mgr. Lada Drimlová

773 593 861
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Vzdělávání vedoucích pracovníků
  • SŠ/VOŠ
  • ZUŠ/SUŠ
  • DDM/SVČ/ŠD/ŠK/DM
Kraje
  • Brno
Datum konání

30. září 2025, 9:00–15:30

Cena

1730,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Hana Švandelková

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
asistenti pedagoga, ředitelé a zástupci škol a školských zařízení, školní týmy (pedagogické sbory škol), učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU

Přihlásit se