Identifikace žáků se sociálním znevýhodněním - práce s posuzovacím schématem
Typ vzdělávacího programu: Webinář
Anotace vzdělávacího programu:
V zájmu nastavení potřebné podpory ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním je nezbytné nejprve určit, o jaké žáky se jedná a v jakých počtech jsou tito žáci v konkrétních třídách a školách vzděláváni. Cílem webináře je seznámit účastníky s posuzovacím schématem, které mohou v praxi základních škol využít k identifikaci žáků se sociálním znevýhodněním. Posuzovací schéma je navrženo tak, aby jej v praxi mohli implementovat zejména pracovníci školních poradenských pracovišť, kteří při práci se schématem získávají informace od třídních učitelů znevýhodněných žáků; s ohledem na celkovou zodpovědnost za podporu znevýhodněných žáků ve škole je webinář kromě poradenských pracovníků otevřený také vedoucím pracovníkům škol. Webinář tvrá cca 1 hodinu a zahrnuje tyto dílčí celky: A) uvedení do tématu (proč je potřeba identifikovat sociální znevýhodnění žáků, nedostatky ve stávajícím systému identifikace); B) seznámení s posuzovacím schématem pro identifikaci žáků se sociálním znevýhodněním; C) specifika jednotlivých hodnocených oblastí a tipy pro praktickou implementaci schématu.
Číslo programuI97-88-11-222-WANPO-01 Kód programuI97 |
|
Garant
Bc. Milan Válek
222 122 358
776 887 831
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
září 2024 - prosinec 2025
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|