Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem vzhledem k výuce v heterogenních třídách
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
1. část (společná):
- Definice pojmu asistent pedagoga.
- Role asistenta pedagoga v rámci školního systému.
- Spolupráce asistenta pedagoga (dále AP) v rámci skupiny AP.
- Pracovní náplň AP, činnosti během výuky i mimo ni.
- Dokumentace AP.
2. část (možno dělit na 2 skupiny):
- Spolupráce a komunikace mezi asistentem pedagoga a učitelem, žáky, rodiči a vedením školy.
- Rozdíly mezi 1. a 2. stupněm ZŠ v možnostech asistenta pedagoga.
- Organizace práce AP, komunikace s učitelem, přípravy na přímou pedagogickou činnost.
3. část:
- Přístup asistenta pedagoga k žákům s vybranými speciálními vzdělávacími potřebami, i k ostatním žákům ve třídě.
- Specifika práce AP s žáky s odlišným mateřským jazykem.
- Využívání podpůrných opatření uvedených v doporučení školského poradenského zařízení. Spolupráce s učitelem při tvorbě PLPP, IVP, krizového plánu.
Závěr: Diskuze.
| Číslo programuA203-03-14-252-02 Kód programuA203 | |
| Garant
                                    Mgr. Sylvie Vágnerová
                                    
                                    608 083 411
                                     | Druh vzdělávání
 | 
| Kraje
 | 
Datum konání
27. listopadu 2025, 8:30–13:00
Cena
1390,-Kč
| 
 | 
 | ||||
| 
 | 
 | ||||
| 
 | 
 |