Specifické poruchy učení - prakticky
Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
Seminář je zaměřený na teoretickou a zejména praktickou část.
- Uvedení do problematiky (základní pojmy, definice, orientace v odborné terminologii).
- Specifické poruchy učení, metody a formy práce se žákem s poruchami učení – dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie.
- Spolupráce školy a školských poradenských zařízení (PPP, SPC, KPPP).
- Pozorování a předcházení specifických poruch učení, základy pedagogické diagnostiky v běžné třídě; metody rozvíjení psychických funkcí, které ovlivňují proces osvojování čtení, psaní a počítání (zraková a sluchová percepce, pravolevá a prostorová orientace aj.).
- Depistáž - vyhledávání žáků se SVP. Nadaní žáci, specifické poruchy učení a děti s odlišným mateřským jazykem.
- Pomůcky pro žáky s dyslexií, dysgrafií, dysortografií a dyskalkulií, tvorba pomůcek - doporučení zdrojů.
- Možnosti spolupráce s AP, školní poradenské pracoviště a jeho role ve škole.
- Závěrečné hodnocení, získávání zpětné vazby účastníků semináře.
Číslo programuK24-03-14-252-03 Kód programuK24 |
|
Garant
Mgr. Sylvie Vágnerová
608 083 411
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
19. ledna 2026, 8:30–13:15
Cena
1050,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|