Wellbeing a prevence syndromu vyhoření v pedagogické praxi
UNICEF
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
Seminář je zaměřen na orientaci v terminologii syndrom vyhoření, stres a emoce. Účastníci semináře se seznámí s možnostmi dopadu některých stresorů na práci pedagogického pracovníka, důsledky syndromu vyhoření v pedagogické praxi. Získají povědomí o tom, jak pracovat s emocí a sebepojetím. V teoretické části se dozvědí o fyziologické symptomy stresu a emocionální důsledky stresu. Smyslem semináře je pře-svědčit pedagogy o důležitosti vlastní sebereflexe a jejím vlivu na celkovou spokojenost učitele. Na teo-retickou část navazuje praktická část, kde bude účastníkům nabídnuto několik možností, metod, technik, postupů, a především cvičení směřující k sebepojetí a sebepoznání. Účastníci semináře najdou odpověď na otázky: Co je syndrom vyhoření? Jaké jsou typické příznaky vyhoření? Kdo je ohrožen syndromem vyhoření? Jak předcházet syndromu vyhoření a případně pokud možno nevyhořet?
Číslo programuA659-04-15-251-02 Kód programuA659 |
Garant
Miroslava Dolejšová
773 070 691
|
Kraje
|
Datum konání
26. srpna 2025, 9:00–15:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|