Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky na 2. st. ZŠ
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí
Anotace vzdělávacího programu:
Máte ve třídě cizince (jednoho či několik) a přemýšlíte, jak zapojit žáky s odlišným mateřským jazykem do výuky, aby se ve vaší hodině každý něco naučil?
V průběhu semináře se účastníci seznámí s možnostmi práce s jazykově heterogenní třídou na druhém stupni ZŠ. Získají tipy na to, jak se věnovat výkladu látky, procvičování a fixaci včetně samostatných úkolů pro žáky, tvorbě pracovních listů apod.
1. část: Jakým barierám čelí děti s odlišným mateřským jazykem. Jak tyto bariéry překonávat a na co nezapomenout v adaptační fázi žáků cizinců.
2. část: Na praktických příkladech z různých předmětů bude představeno, jak konkrétně formulovat cíle pro žáka s OMJ, a to jak pro začátečníka, tak pro pokročilého, a jak tyto cíle pomohou při hodnocení žáků.
3. část: Techniky a metody, kterými lze dosáhnout vytyčených cílů.
4. část: Konkrétní příklady pracovních listů – kde je hledat, jak s nimi pracovat, jak je vytvářet. Vzájemné sdílení zkušeností.
Číslo programuA410-14-14-241 Kód programuA410 |
|
Garant
Mgr. Miroslava Sklenářová
775 571 656
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
4. června 2024, 13:30–16:30
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|