Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací
Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)
Anotace vzdělávacího programu:
Tento vzdělávací program poskytne pedagogům materiály a dovednosti, které je nasměrují k efektivní komunikaci se žáky, aby ti nabyli povědomí o rozdílech mezi virtuálním a reálným světem. Pedagogové se naučí vytvářet komiksový příběh pomocí aplikace Storyboard That, který využijí pro kreativní zpracování problematiky netolismu. Společně na kurzu najdeme i jiné uplatnění této aplikace, se kterou se naučíme zacházet krůček po krůčku. Zmíníme se i o vytváření komiksů v aplikaci Pixton jako alternativní aplikace k vytváření komiksů. Ukážeme si dále práce žáků v těchto aplikacích.
Číslo programuZ69-74-12-241-63 Kód programuZ69 |
|
Garant
Jana Kabele
608 907 695
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
21. května 2024, 14:00–16:15
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|