Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací

Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)

Anotace vzdělávacího programu:

Tento vzdělávací program poskytne pedagogům materiály a dovednosti, které je nasměrují k efektivní komunikaci se žáky, aby ti nabyli povědomí o rozdílech mezi virtuálním a reálným světem. Pedagogové se naučí vytvářet komiksový příběh pomocí aplikace Storyboard That, který využijí pro kreativní zpracování problematiky netolismu. Společně na kurzu najdeme i jiné uplatnění této aplikace, se kterou se naučíme zacházet krůček po krůčku. Zmíníme se i o vytváření komiksů v aplikaci Pixton jako alternativní aplikace k vytváření komiksů. Ukážeme si dále práce žáků v těchto aplikacích. 


Číslo programu

Z69-74-12-241-63

Kód programu

Z69

Garant

Jana Kabele

608 907 695
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • NPO - 3.1 DIGI
  • ICT Revize RVP
Kraje
  • Praha a SČ
Datum konání

21. května 2024, 14:00–16:15

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

3

icon map pin

Lektoři
  • PaedDr. Štěpánka Vondrášková

icon map pin

Místo konání

online

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ

Přihlásit se