DIGI plovárna - Využití AI (umělé inteligence) ve výuce
Hashtagy: #ICTrevizeRVP #digiplovarna
Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)
Anotace vzdělávacího programu:
DIGI Plovárna – Využití AI (umělé inteligence) ve výuce
Moderátor: Ing. Pavel Šiktanc
Zajímá Vás využití umělé inteligence ve výuce?
Chtěli byste se o zapojení umělé inteligence dozvědět více?
Chcete získat tipy, jak jí využívat naplno?
Na této DIGI plovárně se dozvíte formou diskuze spoustu nových informací a způsobů, které pro Vás budou cennou pomůckou k implementaci umělé inteligence do výuky!
Program DIGI plovárny je zaměřen na jednotlivé vzdělávací obory (a jejich oborové didaktiky) a jejich vzájemné propojení s digitálními kompetencemi v souvislostech s novou informatikou. V rámci DIGI plovárny bude docházet k předávání a sdílení zkušeností a k vzájemné podpoře a reflexi mezi kolegy stejných vzdělávacích oblastí s návaznostmi na digitální gramotnost.
Každý účastník DIGI plovárny si sebou přinese praktickou aktivitu, kterou bude představovat a sdílet ostatním kolegům. V rámci DIGI plovárny tak vznikne podnětné prostředí plné zajímavých nápadů a příkladů dobré praxe.
A. Úvod (5 min.)
- Představení role NPI, principy setkání, cíl setkání
B. Teoretická část (10 min.)
- Teoretické vymezení – změna RVP ZV, upozornění na metodickou podporu k výuce žáků, na revize.edu.cz
- Co je a co není DIGI plovárna
- Digitální gramotnost jako nová kompetence
- Revize RVP ICT
C. Praktická část (75 min.)
- Vzájemné seznámení
- Diskuse – Sdílení výukových aktivit, inspirace, zkušenosti jednotlivých účastníků, otázky
- Reflexe
Časová dotace pro konání jedné DIGI plovárny je 2 vyučovací hodiny (90 minut).
Po skončení plovárny dostanou účastníci prezentaci s tipy a odkazy a budou požádáni o vyplnění dotazníku zpětné vazby.
Účast na DIGI plovárně je bezplatná.
Číslo programuT38-77-14-241-19 Kód programuT38 |
|
Garant
Mgr. Kateřina Huňáčková
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
21. května 2024, 17:00–18:30
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|