E-learning Vedení školy a adaptační období začínajícího učitele

Typ vzdělávacího programu: E-learning

Anotace vzdělávacího programu:

Vzdělávací program poskytne účastníkům možnost se seznámit se zákonitostmi systematicky plánovaného adaptačního období, s jeho významem a smyslem pro fungování celé školy. Program nabídne účastníkům nejen teoretický vhled do problematiky adaptačního období, ale také poskytne příležitost pro propojení teorie s praxí formou vytvoření plánu adaptace pro vlastní školu. Důležitou částí programu je také obsahové zaměření na představení metod reflexe a sebereflexe vhodných pro využití v průběhu i na konci adaptačního období. 

Vzdělávací program je určen pro ředitele či zástupce ředitelů z MŠ, ZŠ, ZUŠ, SŠ a konzervatoří. Spolu s tímto programem probíhají další dva komplementární programy pro ostatní aktéry adaptačního období – začínající učitele a uvádějící učitele. 

Obsah: 



  • Význam a průběh adaptačního období. 




  • Plánování adaptačního období – analýza potřeb školy, cíle, vyhodnocení. 




  • Plánování profesního rozvoje. 




  • Profesní portfolio. 






  • Podpora začínajícího a uvádějícího učitele. 




  • Význam reflexe a sebereflexe v adaptačním období. 




Poznámka: online

Číslo programu

H16-03-13-221

Kód programu

H16

Garant

Mgr. Tereza Halouzková, MBA
774999355
774 999 335
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • SYPO
Kraje
  • České Budějovice
Datum konání

od 1.května 2023 - 30.června 2024

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

16

icon map pin

Lektoři
  • Lektoři NPI ČR

icon map pin

Místo konání

všechna pracoviště NPI ČR

icon map pin

MAX účastníků

500

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé ZUŠ a SUŠ, zástupci ředitelů škol a školských zařízení

Poznámka

online

Přihlásit se