Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem
Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání
Anotace vzdělávacího programu:
Jak hodnotit žáka s odlišným mateřským jazykem? A jak ho hodnotit ve třídě rodilých mluvčích? Mohu žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit z češtiny? Jak?
To jsou otázky, na které hledají učitelé, kteří pracují se žáky s odlišným mateřským jazykem, odpověď. A my budeme hledat s vámi. Nejdřív se zamyslíme nad tím, co to vlastně hodnocení je a k čemu žákům s odlišným mateřským jazykem slouží. Ukážeme si, jak s hodnocením pracují v některých školách, co se osvědčilo a proč. A společně si vyzkoušíme, jak je možné práci žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit.
Číslo programuI81-03-24-241 Kód programuI81 |
|
Garant
Mgr. Marie Vránová
771256762
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
23. května 2024, 13:00–16:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|