Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem

Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání

Anotace vzdělávacího programu:

Jak hodnotit žáka s odlišným mateřským jazykem? A jak ho hodnotit ve třídě rodilých mluvčích? Mohu žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit z češtiny? Jak? 

To jsou otázky, na které hledají učitelé, kteří pracují se žáky s odlišným mateřským jazykem, odpověď. A my budeme hledat s vámi. Nejdřív se zamyslíme nad tím, co to vlastně hodnocení je a k čemu žákům s odlišným mateřským jazykem slouží. Ukážeme si, jak s hodnocením pracují v některých školách, co se osvědčilo a proč. A společně si vyzkoušíme, jak je možné práci žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit.


Číslo programu

I81-03-24-241

Kód programu

I81

Garant

Mgr. Marie Vránová

771256762
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
  • Střední a vyšší odborné vzdělávání
  • SŠ/VOŠ
  • Zájmové a neformální vzdělávání
  • Děti/žáci cizinci
  • Jazykové vzdělávání
Kraje
  • Jihlava
Datum konání

23. května 2024, 13:00–16:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Lenka Picková

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Jihlava, Zborovská 3

icon map pin

MAX účastníků

15

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, zástupci ředitelů škol a školských zařízení

Přihlásit se