Systematický úvod do problematiky nadání (pro školní koordinátory péče o nadání)
program je určen každému, nejen budoucím koordinátorům
Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání
Anotace vzdělávacího programu:
Vzdělávací program vychází z představení potřeby systematické péče o nadání ve škole. Obeznámí pedagogy s jednotlivými oblastmi, které péče o nadání ve škole obnáší, a navede je k vytváření systému péče o nadání ve vlastní škole. Účastníci budou systematicky a přehledově obeznámeni s tématy významu péče o nadání, identifikace nadání, vzdělávacích potřeb nadaných žáků, forem práce s nadanými žáky, formami nadání, institucemi, které se nadaným věnují a jejich nabídkou. Na základě získaných poznatků mohou účastníci začít budovat ve své škole systém péče o nadání a plnit tak svou roli koordinátora péče o nadání. Následně se předpokládá, že účastníci svoje znalosti rozšíří v navazujících vzdělávacích programech.
Použité metody:
Přednáška, diskuse, sdílení dobré praxe, konzultace prezenční.
Obsahově je vzdělávací program zaměřen na následující témata a okruhy s využitím odpovídajících organizačních a výukových forem:
- Význam rozvoje nadání a talentu pro společnost
- Proč je důležité identifikovat a rozvíjet nadané děti.
- Systém péče o nadané děti na škole.
- Specifické vzdělávací potřeby ND, nejčastější chyby.
- Vliv ZŠ na rozvoj nadání.
- Formy nadání a talentu.
- Způsoby identifikace nadání.
- Formy vzdělávání ND – speciální třída, skupina, integrovaný nadaný žák v běžné třídě.
- Organizace, instituce a projekty zaměřené na ND.
- Přehled soutěží a aktivit pro ND.
- Odkazy na www stránky s tematikou rozvoje nadání.
Číslo programuQ72-51-19-241 Kód programuQ72 |
Číslo akreditaceMSMT-46048/2020-5-110 |
Garant
Mgr. Bc. Josef Roušar
733 127 257
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
22. května 2024, 09:00–16:00
Cena
1180,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|