Jak efektivně vést školu
vedení týmu MŠ, ZŠ, mapa profesního rozvoje ped. pracovníků
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
Kurz zahrnuje čtyři tematické oblasti. Seznámení s kompetencemi leadera, stádii profesního rozvoje podle Berlinera a teorií změny v organizaci (Cyklus změny). Program tvoří nové informace, sebereflexi vlastní praxe účastníků a zážitkové aktivity. (2 hodiny)
V dalším kroku je účastníkům představena Mapa profesního rozvoje pedagogů, její obsah a funkce. Mapa umožňuje pedagogům provést své sebehodnocení v šesti oblastech a dvaceti dílčích kompetencích učitele a dále si určit cíle pro nejbližší období. S Mapou mohou pracovat jednotliví pedagogové nebo i početnější skupina v rámci školy. Mapu mohou využít pro diagnostiku a osobní rozvoj nejen samotní pedagogové, ale také vedení školy nebo interní mentoři.S její pomocí účastníci kurzu hodnotí svou aktuální úroveň profesních dovedností. (2 hodiny)
Následuje blok věnovaný osobnímu stylu vedení a práce s Mapou kvality školy (pojem, typologie, autodiagnostika, výhody a limity). (2 hodiny)
Na tomto základě pak v závěru plánují účastníci své profesní cíle, strategie k určení dílčích kroků k jejich dosažení a získávají doporučení pro další kroky v procesu změny (2 hodiny)
Číslo programuE49-01-24-241 Kód programuE49 |
|
Garant
Mgr. et Mgr. Kateřina Kolářová
776 562 199
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
21. května 2024, 9:00–15:00
Cena
1500,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|