Jak efektivně vést školu

vedení týmu MŠ, ZŠ, mapa profesního rozvoje ped. pracovníků

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Anotace vzdělávacího programu:

Kurz zahrnuje čtyři tematické oblasti. Seznámení s kompetencemi leadera, stádii profesního rozvoje podle Berlinera a teorií změny v organizaci (Cyklus změny). Program tvoří nové informace, sebereflexi vlastní praxe účastníků a zážitkové aktivity.  (2 hodiny)

V dalším kroku je účastníkům představena Mapa profesního rozvoje pedagogů, její obsah a funkce. Mapa umožňuje pedagogům provést své sebehodnocení v šesti oblastech a dvaceti dílčích kompetencích učitele a dále si určit cíle pro nejbližší období. S Mapou mohou pracovat jednotliví pedagogové nebo i početnější skupina v rámci školy. Mapu mohou využít pro diagnostiku a osobní rozvoj nejen samotní pedagogové, ale také vedení školy nebo interní mentoři.S její pomocí účastníci kurzu hodnotí svou aktuální úroveň profesních dovedností. (2 hodiny)

Následuje blok věnovaný osobnímu stylu vedení a práce s Mapou kvality školy (pojem, typologie, autodiagnostika, výhody a limity). (2 hodiny)

Na tomto základě pak v závěru plánují účastníci své profesní cíle, strategie k určení dílčích kroků k jejich dosažení a získávají doporučení pro další kroky v procesu změny (2 hodiny)

 


Číslo programu

E49-01-24-241

Kód programu

E49

Garant

Mgr. et Mgr. Kateřina Kolářová

776 562 199
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Předškolní vzdělávání
  • Vzdělávání vedoucích pracovníků
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
Kraje
  • Jihlava
Datum konání

21. května 2024, 9:00–15:00

Cena

1500,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Andrea Vedralová

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Jihlava, Zborovská 3

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé a zástupci škol a školských zařízení

Přihlásit se